Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: oude en nieuwe levels?

oude en nieuwe levels?

Hallo allemaal,
    Als nieuweling op het Parelli-front ben ik me een beetje aan het inlezen hier op het forum en ik heb meteen een vraag. Ik kwam in een ander topic tegen dat er oude en nieuwe levels 1 en 2 zijn. Wat is het verschil? Hoe herken ik een oude of een nieuwe en wat is beter? Ik las ook dat er voorlopig geen nieuwe level 3 komt? Sluiten de levels dan wel goed bij elkaar aan? Ik hoop dat er iemand is die me hier iets meer over kan vertellen.

Groeten, Liesbet
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Re: oude en nieuwe levels?

via de zoekfunctie kun je ook aardig wat vinden.

De oude levels zijn met video banden en de nieuwe levels met dvd.

Er zijn al topics geweest over oude en nieuwe pakketen, dus moet je even de zoekfunctie gebruiken.

De oude levels zijn geregeld op marktplaats te koop, de nieuwe niet zo vaak, maar het komt op gang

Hoi Diesel,

Bedankt voor je reactie, maar helaas: ik doe denk ik iets niet goed, want ik krijg steeds 0 resultaten als ik het via de zoek-functie probeer. Maar is het enige verschil de videobanden versus de dvd's? Geen inhoudelijk verschil?

Zeker inhoudelijk verschil!!!!!

Oude pakketten VEEL meer gericht op de oefeningen, HOE DEZE OEFENING DOEN?

Nieuwe pakketten vooral gericht op je paard:
    WAT NU DOEN MET DIT PAARD? Lees je paard, en daarop inspelen.

Grote voordeel van de nieuwe pakketten is dat je er veel beter van leert zien wat er in je paard omgaat.

Voordeel van de oude pakketten is dat er lekker veel oefeningen instaan.

May the horse be with you!

Hahaha, je maakt het lekker makkelijk: allebei hebben ze dus hun voordelen. Maar als ik het goed begrijp gaat de nieuwe versie dus meer in op de achtergrond, meer het waarom dan het hoe. Dat vind ik wel wat waard. En bovendien, dvd's zijn natuurlijk veel handiger dan video's...

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Nouja eigenlijk moet je ze gewoon allebei hebben. Maar het oude levelpakket bestaat uit boekjes en een video. Is erg handig, want je kunt het dus makkelijk meenemen naar je paard. Maarja de psychologie erachter is natuurlijk wel ontzettend leerzaam bij het nieuwe.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

het oude is handig omdat je de boekjes mee kunt nemen naar je paard

de nieuwe is handig omdat alles staat uitlegt op de dvd's en je alles goed kunt zien ipv al1 lezen
    (de de video's vna t oude pakket dus staat enkel het resultaat van dat level wat je dan kan, maar alles komt door elkaar dus niet per oefening. Op de dvd heeft het zoveel dvd's met zoveel hoofdstukken en steeds verwijzing: keer nu terug naar blz ...)

Hmm, fijn is dat. Ik heb het nieuwe pakket besteld, maar ik moet ze dus eigenlijk allebei hebben... Nou heb ik eens een beetje rond gegoogled, maar als er al parelli-pakketten worden aangeboden zijn ze meestal met dvd's. Dus nieuw. Weet iemand of de oude boekjes nog ergens te vinden zijn?

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Ik ben zelf begonnen met het nieuwe level 1 en 2 en heb daarna achteraf de oude levels erbij gekocht. (voor iets meer structuur)
    Overigens is de oude versie er ook met DVD's. Dat was de oude inhoud van video op DVD gezet.

Nieuwe level 1 is met 6 DVD's oude Level 1 is met 2 video's of 2 DVD's.

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Hmm, fijn is dat. Ik heb het nieuwe pakket besteld, maar ik moet ze dus eigenlijk allebei hebben... Nou heb ik eens een beetje rond gegoogled, maar als er al parelli-pakketten worden aangeboden zijn ze meestal met dvd's. Dus nieuw. Weet iemand of de oude boekjes nog ergens te vinden zijn?
    Op ebay worden ze nog regelmatig aangeboden.

Ik ga denk ik toch maar op zoek dan. Hoe meer kennis hoe beter, ten slotte..

Bladwijzers

Forum Rechten