Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Ester koliekerig

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Ester koliekerig

Vanmorgen vroeg gaan kijken en toen was ze nog steeds happy. Ze liep wel mega stijf maar in ieder geval op 4 benen de paddock in om op het kuil aan te vallen of ze 3 dagen niet te eten gehad had. Ze had gewoon gemest gelukkig.

Vanmiddag nog even naar de meiden op stal gebeld die ze binnen zouden halen en toen was ze ook gewoon rustig aan het rusten in het zonnetje.

Vanavond was ze ook gewoon lekker zichzelf weer!
    Ik heb nog even met d'r gestapt om te kijken of ze erg kreupel was maar dat viel mee, hoewel draven een stapje te ver was.

Ik denk dat ik ook wel weet waar het van komt, tenminste die link ging ik later leggen. Naast Ester d'r box staat een vuilnisbak (klinkt raar maar om je er een voorstelling van te kunnen maken moet je onze stal gezien hebben denk ik) die altijd goed aan de kant staat dan kan ze er niet bij, maar iemand heeft dat ding verschoven.......zondagochtend lag er nl. een gescheurde vuilniszak voor haar box en alles lag er toen uit. Ik denk dat ze daarvan iets gegeten heeft misschien.

Dus de koeienletters die al op de vuilnisbak stonden, weer even aangedikt!!!!!!!!

Vooralsnog lijkt het allemaal met een sisser af te lopen gelukkig!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Re: Ester koliekerig

Heerlijk om te horen F6 dat het weer goed gaat met Essie.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten