Dit wil ik toch echt even met jullie delen.
Na lang twijfelen en echt alles geprobeerd te hebben om mok weg te krijgen bij Dyco heb ik nu iets dat echt werkt !
Helaas had Déclan het ook gekregen voor de 1ste keer en erg agressief want toen ik het ziekenhuis inging was er bij hem geen spoor van mok en toen ik terug zelf in staat was om naar de wei te gaan had hij al open plekken !!
Ik wilde de mokcare kruiden al lager proberen maar vond ze nogal duur en zou het echt helpen ik heb al zoveel geprobeerd.
Natuurlijk heb ik van bijna iedere dag foto's want er geld een niet goed geld terug gatantie op het produckt bij huppa.nl
Welnu ik wil jullie toch even laten zien hoe blij ik ben met dit spul
Ik ben op maandag 4 februarie begonnen met de mok care kruidenthee van Huppa.
Ik moet toegeven dat ik nu al verbetering zie vooral bij Déclan.
Bij Dyco is het helaas al niet meer te zien door zijn grote hoeveelheid en vooral ondoordringbaar dikke sokken. Maar ik voel wel heel duidelijk dat het beterd. Ik heb al wat foto's en ik droom toch niet he dit ziet er echt beter uit of niet?
De ergste en duidelijkste plek bij Dyco aan de binnekant van zijn knie
Vandaag helemaal droog de korstjes hangen er wel nog aan.
Maar nu het grootste verschil onze Déclan.
zijn voetjes deden zo pijn dat ik er eerst niet aan mocht komen.
En nu de foto's van gisteren 12.02 dus na 8 dagen mok care.
Hij heeft er duidelijk veel minder tot geen pijn meer aan ik mag er zo aankomen.
De huid in de kootholtes is duidelijk gekalmeerd.
Wat denken jullie het ziet er toch al beter uit he?
Ik heb wel al een paar verhalen gehoord van mensen bij wie het hun paardje niet geholpen heeft maar dat zijn er toch weinig in vergelijking met de goede verhalen.
Bladwijzers