wat is rasp dan?
echt een indrukwekkend verschil, super dat er iets is wat zo goed werkt joh!
Nog een vraagje terzijde, hoe staan jouw paarden gehuisvest? en krijgen ze krachtvoer?
wat is rasp dan?
echt een indrukwekkend verschil, super dat er iets is wat zo goed werkt joh!
Nog een vraagje terzijde, hoe staan jouw paarden gehuisvest? en krijgen ze krachtvoer?
Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_
Mok is een verzamelnaam voor verschillende vormen van huidirritaties aan de onderbenen van een paard. Bij uitbreiding over het hele been wordt gesproken van Rasp.
Ze staan 24/7 in de wei. Droge stal waar ze altijd in en uit kunnen maar voor de stal is het natuurlijk een blub boel waar ze geregeld doormoeten.
Ze krijgen gewoon hooi, kruidenmengeling (laag in eiwitten) en brood.
Wauw, dit ga ik ook bestellen, wat een mooi resultaat.
Lieke heeft ook rasp, en dit gaat ook erg slecht weg bij haar, sebacil, frontline, het werkt even, maar dan zit het er weer.
Van binnenuit bestrijden is dus zo te zien een betere optie.
Bedankt voor het delen.
Prendre la vie comme elle vient!
Denk er wel aan dat je voor Rasp meer als 1 kuur nodig gaat hebben. Déclan en Dyco hebben nu beiden 1 kuur gehad bij Déclan is de mok volledig weg !!
De rasp bij dyco is volledig dicht maar nog niet weg dus ga ik een 2de kuur beginnen.
Heel veel suc6 en een tip neem foto's want normaal is het "niet tevereden geld terug"
Ik ga het bij Ester ook maar proberen denk ik want die heeft door de zeik natte paddock ook ineens mok![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Huppa kruidenthee werkt toch ook tegen Zomereczeem?
Dat zou dan mooi 2 vliegen in 1 klap zijn![]()
Besteld![]()
Let wel de samenstelling voor de kruiden tegen zomereczeem is wel anders. Het is dus niet zo dat de mok thee helpt tegen zomereczeem.
Hmm dat is nou jammerOorspronkelijk Geplaatst door Quinzy
![]()
Hmpf, weer veel te snel gehandeld..
Een goedkoop middeltje gebruikt, en de lichte mok trekt al weg. Heb de verpakking nog niet eens open gemaakt.
Iemand intresse? Ze geven bij Huppa geen geld retour..
jha ik heb eigenlijk wel een nieuwe kuur nodig.
Welke heb je gekocht?
Maarja ik zit weer met die verdomde verzendkosten nr Belgie![]()
Ik wil het eventueel ook wel van je overnemen. Welke heb je precies besteld?
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Mischien is het juist wel goed om een kuurtje te geven om mok te voorkomen, omdat het ook van binneuit mede wordt veroorzaakt, je hebt het spul nu toch gekocht.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb de mokcare gekocht, kruiden waar je thee van moet trekken en over het voer moet gieten.
Bladwijzers