Gefeliciteerd!!!!![]()
Gefeliciteerd!!!!![]()
YEAH!!! Welcome to the next level of incompetence
Helemaal gaaf zeg, vooral ook goed om te lezen dat je door de assessment weer tegen dingen aangelopen bent en die hebt kunnen oplossen. Zou je willen vertellen welke dat waren?
Wow! Supergaaf. Het motiveert enorm want dat wil ik natuurlijk ook! (En ik begin vandaag met mijn eerste task Level 1, nl 30 min in de wei zitten). Dus van die blauwe string kan ik alleen nog maar dromen. Gefeliciteerd!!!
jawel; wat het probleem voornamelijk was, was het plezier waarmee kelly alle oefeningen uitvoerde: NOT! Toen ik ons op film terugzag, zag ik pas hoeveel ze eigenlijk oren in haar nek legde, met haar staart zwiepte. Dus ik werd weer even heel hard teruggeworpen van taakgerichtheid naar relatie, een andere manier van vragen en het creeeren van 'want', incentive. Want ondanks dat je dat natuurlijk wel weet, ga je toch wel eens stiekem... he? Nou ik wel, in ieder gevalOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Een ander groot probleem was mn change of direction; dat had alles te maken met het bovenstaande en met de draw. Die was even stuk. Dus daar heb ik ook hard aan moeten werken, zonder het 'make' te maken op allerlei verschillende manieren. Hij kan nog steeds wel beter, maar in ieder geval komt de confidence langzaam terug.
Ik ken het gevoel, daar was ik ook ruim 2 jaar terug! Maar voor je het weet.... Als je echt wilt gaat dat jou ook helemaal lukken!Oorspronkelijk Geplaatst door Ellibelli
![]()
Gefeliciteerd.
Best nieuwsgierig naar een stukje film heb je niks online staan? Volgens mij lijkt Sterre namelijk niet alleen qua uiterlijk op kel als ik dat zo hoor.
Zweef rustig verder op je roze wolk ik zie hem vanzelf voorbij komen hier in Haarlem.
=
+
Gááááááfff. Zóóó verdiend.
Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
PS: Wilde je dit topic niet in het topic: "parelli level examens"?Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Dankjullie wel!![]()
eeeeh ja. Maar daar kwam ik pas later achter!Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
(mag evt. verplaatst worden moddies
) Dat krijg je als je noooit op het forumoverzicht kijkt maar altijd direct naar de ongelezen berichten surft haha!
hihi, ja kel is ook zon left brain introvert merrieOorspronkelijk Geplaatst door Funnygirl
. Als ik jouw verhalen over sterre lees, dan herken ik kelly daar ook wel in!
Elke keer als ik jouw avatar zie dan krijg ik steeds deze foto van Sterre voor ogen.
Gefeliciteerd, super knap!![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
mooi nienke!
Ik wist het al een tijdje maar toch ook via deze weg..
GEFELICITEERD!!
Helemaal super dat het filmen op zich je ook nog wat opleverde door de opnamen te bekijken!
hihihi dankjewel hoor![]()
heb jij je string ook al binnen?
Ja! Die hangt hier nog heel netjes fel rood met wit te zijn aan de kast.. Ben benieuwd hoelang ik hem spaar en wanneer het een gewone gebruiksstring wordtOorspronkelijk Geplaatst door kellybelly
Heb jij de jouwe al in gebruik of blijft ie eerst nog netjes?
nee, die van mij ligt ook nog op het dressoir om mijn zelfgeschilderde kelly beeld heen. Maar ja, ik heb een rode stick he, dus mn level 1 string vormt daar een mooi setje mee, terwijl mn level 2 string vloekt.![]()
Bladwijzers