Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Penionstal Regio Utrecht

Penionstal Regio Utrecht

Welke stal is NH vriendelijk in de Regio Utrecht?

Re: Penionstal Regio Utrecht

geen reacties zie ik, kan ik hieruit op maken dat er geen in?
    is er wel behoefte aan?en hoe zal de ideale paardvriendelijke pensionstal er in jullie ogen uit zien?

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Bij ons in de omgeving zijn ze schaars in ieder geval
    Maar ik weet niet psies in welk deel omgeving Utrecht jij zit.

Onze stal is ook niet helemaal NH, maar de paarden kunnen zomers 24/7 het land op en in de winter staan ze van 8 tot 16.30u in een paddock in een groep en 's nachts op stal en ze krijgen dan kuil naar behoefte.

Niet helemaal ideaal, maar ik geloof dat mijn paardjes het er best naar zin hebben

Het liefste zou ik ze 's winters in een stal met redelijke uitloop hebben staan, maar dat is hier in de omgeving niet te vinden en ik wil ze het liefst ook nog een beetje dichtbij hebben staan dus is deze keuze second best, maar voorlopig goed genoeg
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Mijn ervaring is dat er in Utrecht geen NH stallen zijn.

Hoi,

Ik sta sinds een halfjaartje op een niet al te grote stal in Bunnik.
    Er is hier de mogelijkheid om je paard/pony het hele jaar 24/7 buiten te laten lopen. Nou ja, op dit moment staat er alleen pony's buiten, maar misschien is dit wel omdat de mensen die een paard hebben niet willen dat hun paard 24/7 buiten staat. Voor de pony's is er een inloopstal. Ik weet niet of je een paard of pony hebt. Voor een pony is het dus sowieso mogelijk en wie weet is voor een paard ook wel het iets te regelen.
    Zodra het weer het toelaat staan trouwens alle paarden en pony's gewoon weer 24/7 buiten. Verder is er veel wei, 2 buitenbakken en een paddock.

Ik weet niet of je nog iets zoekt, maar als je intresse hebt moet je maar even een PB sturen..
    Groetjes,
    Marit

Hey,

Die stal in Bunnik is inderdaad de meest NH-stal in de omgeving Utrecht die ik ken . De jonge paardjes lopen daar in kuddeverband buiten en er is zelfs plek voor ezeltjes van de opvang.
    Verder heb ik al wat mensen met boomloze zadels gespot, mensen die interesse in NH hebben en mensen die bitloos dingen doen of dat willen doen . Sinds kort liggen er zelfs foldertjes van een paardenchiropractor in de kantine en die werden met gretigheid gelezen .

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Dank u!!!!!

Klinkt als een hele leuke stal!

May the horse be with you!

Is ook een hele leuke stal!

Bladwijzers

Forum Rechten