Een stalgenootje van me wil komen kijken. Ik zal wel even vragen of ze niet gelijk mee wil lessen.![]()
Een stalgenootje van me wil komen kijken. Ik zal wel even vragen of ze niet gelijk mee wil lessen.![]()
Als het kan wil ik (zoas altijd) een beetje aan het einde van de dag. Mijn opa is op bezoek, en die zie ik niet zo vaak dus is het fijn als ik er wel zoveel mogelijk bij kan zijn(niet dat ik tijdens het eten enzo weg ben)
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Karianne, heb je al bericht over de binnenbak bij van Bortel. Dus eigenlijk gaat de les door? Over wim heb ik je al wel gehoord. Over de binnbak nog niet![]()
tsss..plekjes vrij..ik wil wel maar heb geen vervoer...manlief komt dan net terug uit engeland..geloof niet dat hij dan zin heeft om met mij en de ponie op stap te gaan
baaluh..maar ja ook wel weer leuk dat hij thuis komt))
Er is elke keer wat geloof ik...druk leven....
Woeps, je hebt helemaal gelijk, kleine beetje vergeten! Morgen bel ik!Oorspronkelijk Geplaatst door saxie
![]()
May the horse be with you!
We zijn welkom bij van Bortel!
Prima prima!
Mooi zo! Ik heb er zin in!
Voorthuizen I:
1 09:00-09:45 Karianne & Susan
2 09:45-10:00 Wendy & Charlie
10:00-10:15 Pauze
3 10:15-11:00 Nieck & Mighty
4 11:00-11:45 Karianne & Lodash
Pauze: 11:45-12:30
Voorthuizen II
(Stal van Bortel, Huinerkerkpad 3, 3882 LC Putten, Nederland)
5 12:30-13:15 Saxie & Quentin
6 13:15-14:00 Stacy & Knowie
7 14:00-14:45 Sophie & Cantaor
Die begint vroeg![]()
Mijn tijd is prima, maar ik moeter wel even bij zeggen dat ik als het sneeuwt niet kan komen. Wat sneeuw precies gaat inhouden zullen we van het weekend wel zien, maar ik vind het niet echt prettig om met sneeuw over land naar de les te gaan. Ik ga duimen dat het mee valt, want ik heb er wel heel veel zin in.![]()
In dat geval wil ik graag opmerken dat ik bij windkracht 11 plus ijsschotsen niet meedoe![]()
Sneeuw? Welke sneeuw?![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
Thanks Yvette!
Dat van die sneeuw neem ik terug Sophie![]()
![]()
We zullen het moeten zien...
Tot zondag allemaal!
Tja ik luister heel af en toe ook nog wel eens het weerbericht. Het ziet ern iet echt lekker naar uit. Maar hoop dat het mee valt want dan ben ik zeker van de partij.
Onze bak is altijd droog.
Echt altijd.
Maarreh nu dus echt niet.... het is waden.
Bovenlaag van 10-15 cm is yoghurt.
Niets mee aan te vangen.
Ik kijk morgen nog heel even hoe het is, bel Wim dan... zal jullie allemaal persoonlijk laten weten of het doorgaat!
Iedreeen is al op de hoogte gebracht, maar ik zet het ook nog even hier neer: de lessen van Wim morgen gaan niet door. Het is te bar. De bak is te zompig.
Helaas helaas.![]()
Bladwijzers