Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Topic: L1 aan het filmen

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: L1 aan het filmen

Vindt het er gaaf uitzien, wat doe je dat allemaal mooi rustig zeg.

Wat ik makkelijk vindt met halster aandoen is eerst hoofd omlaag vragen (druk achter de oren of lager op de hals), als ze dit kennen is het erg makkelijk om het halster aant e doen. Ja die van mij eet ook halsters, leadropes, zweepjes, koordjes van jej as etc
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Vindt het er gaaf uitzien, wat doe je dat allemaal mooi rustig zeg.

Wat ik makkelijk vindt met halster aandoen is eerst hoofd omlaag vragen (druk achter de oren of lager op de hals), als ze dit kennen is het erg makkelijk om het halster aant e doen. Ja die van mij eet ook halsters, leadropes, zweepjes, koordjes van jej as etc
    Bedankt, ([size=99px]je had ons 10 maanden geleden moeten zien ), [/size]jezelf terug zien op video is ook erg leerzaam moet ik zeggen.

Dankje, goede tip! Dit heb ik nog weinig tot niet gedaan, ga ik morgen mee oefenen.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Leuke filmpjes!
    Mocht Ryan aan het eind van je sideways gras eten, of deed hij dat gewoon?
    Voor L1 is je sideways verder prima, nu je als de sodemieter verder gaat met L2 mag je je aanwijzingen proberen te verkleinen. Je maakt vrij grote bewegingen met je armen en voor L1 is dat prima, maar nu zijn jullie aan wat verfijning toe.

Wat betreft het halster omdoen: ik zou er meer een punt van maken dat hij zijn hoofd echt naar jou toebuigt en dat ook daar houdt. En dan verder zo snel en handig mogelijk dat halster omdoen, en proberen te zorgen dat het niet onder zijn mond hangt zodat hij niet de kans krijgt erin te happen. Het happen zou ik verder zoveel mogelijk negeren.
    En als hij zijn hoofd van je afbuigt, probeer dan niet met je arm over zijn hals dat hoofd weer terug te krijgen, maar doe dat met het touwtje van het halster. Als je met je arm over hem heen staat, kan hij jou heel makkelijk uit balans trekken als hij besluit toch de andere kant op te duiken.

Maarreh... verder hartstikke goed hoor!

Ik heb al gereageerd per pb maar zie nu pas halster 2 filmpjes.

Voor een level 1, vind ik het halster omdoen er heel rustig en netjes uit zien hoor. Staat niet bij in hoeveel seconden je dat doen moet. Gewoon netjes en heel rustig.

Er valt me een ding wel erg op. Je bent constant aan het praten met je camera man. Jij geen aandacht voor Ryan maar hij 'moet' het wel voor jou hebben, .

Voor de rest gewoon harstikke super!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Ik heb al gereageerd per pb maar zie nu pas halster 2 filmpjes.

Voor een level 1, vind ik het halster omdoen er heel rustig en netjes uit zien hoor. Staat niet bij in hoeveel seconden je dat doen moet. Gewoon netjes en heel rustig.

Er valt me een ding wel erg op. Je bent constant aan het praten met je camera man. Jij geen aandacht voor Ryan maar hij 'moet' het wel voor jou hebben, .

Voor de rest gewoon harstikke super!
    Dank voor je pb!

Je hebt helemaal gelijk, maar weet niet of je het geluid hebt aanstaan van je PC, maar de SH komt mij vragen of ze een cap van mij mag lenen.
    Ze wist niet dat wij aan het filmen waren....(maakt ook niet uit natuurlijk) maar heb het filmpje toch hier neergezet vanwege het kauwen op het halster.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten