Jaaa, dat is er natuurlijk ook nog! Lijkt me echt leuk.
Misschien dat iemand het leuk vindt om me te coachen? Karianne??
Jaaa, dat is er natuurlijk ook nog! Lijkt me echt leuk.
Misschien dat iemand het leuk vindt om me te coachen? Karianne??
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Tuurlijk wil ik je coachen! Ik doe alleen zelf ook mee, dus we moeten even kijken hoe we dat kunnen regelen, maar ja, graag, gezellig! Je bedoelt toch daar ter plekke door het parcours? Of begrijp ik je verkeerd?
May the horse be with you!
Ja, ter plekke bedoelde ik idd! Heel leuk!
Dan voel ik me ook niet zo verloren met mijn waarschijnlijk zoals altijd hengstige merrie![]()
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Deal! Suus is ook ontiegelijk veel en erg hengstig, dus dat is wel gezellig![]()
May the horse be with you!
Weet iemand hoe ik van Wageningen door het bos naar stal Mansour kan rijden??
Well-behaved women rarely make history
ik wou ook gaan maar mem moeder wilt me niet brengen en ik heb geen rijbewijz en alleen mag ik ook njiet.
anders was ik zekr gegaan:P
ik hou van ....eeeeh PAARDEN!!!!!
Misschien kan je met iemand uit de buurt meerijden hier van het forum?
Leuk, leuk! Heb er zin in!
Ik sta in de stand van Silversand Naturalhorsemanship samen met mijn instructrice maar hoop toch ook tijd te hebben om wat van de demo's/clinics te zien!
Volgend jaar niet in de stand staan maar lekker met mijn eigen paardje meedoen hoop ik!!!
Nou wij gaan ook maar eens kijken. Ik had gedacht het niet te halen omdat ik pas gedotterd ben, maar ik loop weer zo'n beetje. Ik zal foto's maken![]()
The dominant or alphahorse, is the most effective peopletrainer ever born, P. Parelli.
Leuk dat jij ook gaat!Oorspronkelijk Geplaatst door Anya
Fijn dat je weer een beetje op de been bent![]()
zo ik ben weer terug, wel wat mensen van het forum gezien maar die kende ik al
ik dacht dat ik de enige was die met krukken zou lopen, fijn als herkenning, maar heb nog 3 anderen gezien haha dus helaas
was erg leuke dag
mooie dingen gezien en leuke dingen gehoord
de actiefstal moet ik nog een beetje aan wennen, vond het ook niet echt fijn om te zien dat die paardjes die dan best afgezwakt zijn door het hele nieuwe gebeuren toch die workshops moeten lopen
ze zaten onder de wonden/blauwe plekken en waren erg vermagerd, voelden zich duidelijk niet top en hadden duidelijk geen energie, als ik me ervoor had ingeschreven had ik ervoor bedankt denk ik...
gelukkig was de rest wel allemaal top
erg leuke demo's ook, en super dat birger er was![]()
Ik vond die paardjes ook al zo mager. Ik dacht "dat schrijf ik maar niet op".
The dominant or alphahorse, is the most effective peopletrainer ever born, P. Parelli.
hihi ja ik heb het daar geloof ik ook laten horen
bedoel, droes gaat gewoon rond, komen veel paarden van buitenaf
als ze daar nou rhino of droes krijgen dan gaan die paarden allemaal de pijp uit, ze hebben echt geen reserves meer
en bovendien vind ik het echt zielig om die verzwakte paarden te gaan belasten
de mensen van de actiefstal moeten toch ook weten dat dit gebeurd, plan het dan in de vakantie, dat er ook even geen lessen zijn
dan kunnen de paarden het uitvinden en later weer opknappen
die paarden hebben nooit echt sociale contacten gehad, wil niet weten hoe ze elkaar gekild hebben toen ze ineens met zn allen stonden
vraag me ook af hoe het laagste paard in rang staat te eten, hij staat dan in die box maar als het leidpaard langs loopt met oren in de nek kan het niet weg
wanneer het dier de box uitkomt zal het op zn flikker krijgen
zo gaat het bij ons op de wei in vrijheid wel, als mijn fjordje, laagste in rang een paar keer bijdehand blijft staan terwijl de leider erbij wil, hihi dan mag ie blij zijn als hij de wei niet uit wordt getrapt...
maarja, kan dr nog wel meer over zeggen, maar vond het gewoon erg
eigenlijk nog het meest de uitsraling van die dieren... vond ze leeg...
anya, ik heb je volgens mij niet gezien vanmiddag? had je anders wel herkend denk ik, ben je wel de hele middag geweest of ook niet?
Ik was ook niet echt onder de indruk van de conditie van die dieren in de stal. Veel te mager inderdaad.
Ik snapte de keuze voor kuilvoer ook niet zo goed, en dat 6 uur eten per dag...
Bladwijzers