Dankjewel! Okee dan!
Dankjewel! Okee dan!
May the horse be with you!
Het lijkt me erg leuk! Ik zal tegen die tijd wel kijken of het ook echt wat wordt. het is voor mij best ver weg. Een trailer huren wordt ook lastig denk ik.
is het eventueel mogelijk om daar te overnachten (b.v. paard in de paddock en ik in een tent)?
Ehm, ben aan het inschrijven, maar welke dressuurproef ik ga doen: geen idee???
Ik heb niet zo heel veel zin om die dressuurproevenboekjes door te lezen (mogelijk anderen ook niet). Kunnen jullie (organisatoren) gewoon effe kort zeggen wat die nivo's inhouden, daar heeft iedereen profijt van denk ik....
Dankjulliewel!!!!!!
O je hoeft alleen maar te zeggen welk niveau (dat weet je hopelijk wel)
Dan kiezen wij daar een proefje uit.
Voor als je niet weet wat de niveau's in houden:
B = stap, draf, galop, halt en wat figuren
L = zelfde maar ook wijken voor het been in draf en achterwaarts, overgangen op de letter ipv ertussen
M = meer verzameld, zelfde maar ook contragalop, travers, schouder binnen, keertwending in stap.
Z = ook enkelvoudige wissels, appuyementen
Dat is ongeveer zover ik het weet het niveau. Maar ik zal de site idd nog wat verduidelijken.
Super, dankjewel!
Ik doe mee aan alles! Nouja bijna alles
Formulier gaat vandaag op de post!
Ja, hier wil ik dus ook aan meedoen! Hoe snel moet je zijn met inschrijven? Ik zou het liefste integrated riding en grondwerkparcours doen, maar ik weet nog niet hoever ik dan ben met het rijden.
Echt een leuk initiatief!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
De eerste inschrijving is alweer binnen!!!!![]()
En de 2e komt er aan!
hej hej
ik wil wel een poster ophangen op onze stal hoor als jullie dat leuk vinden?
ik hoor het wel
groetjes fabske
Je kan ook wel zonder paard alleen komen kijken toch? Moet je dan ook inschrijven? Hoeveel kost dat?
I.v.m. inschrijven workshops is het eventueel al bekend wanneer demo Birger is?
Die wil ik toch echt niet missen!!
Zal deze week beslist worden, dan plant ik het hier ff neer!
En kijken kost helemaal niets![]()
Ahh mooi dan kom ik zeer waarschijnlijk kijken!
Jac meenemen zal denk ik nog niet lukken. We zijn nog maar heel erg beginnend, nooit met grondwerk-schrik parcours geöefend en nog druk aan het verkeers- en andere omgeving mak maken...
Maar kijken is altijd leuk!
Bij nader inzien lijkt het me eigenlijk wel ontzettend leerzaam om Jac mee te nemen! Het gaat met wandelen allemaal heel erg vooruit nu, en bijvoorbeeld alleen het grondwerkparcour, paddockje huren en beetje over het erf banjeren is denk ik al heel erg leuk en goed voor ons! Lekker wennen aan een vreemde omgeving, veel andere mensen en andere paarden...
Meer dan dat zal het waarschijnlijk niet worden, ik weet niet of ik tegen die tijd al echt aan het rijden ben ivm pezen...
Wat ik me nog afvroeg, hoe zit het met het aanmelden; wanneer kan je je uiterlijk aanmelden voor het grondwerkparcour? En wat als ik me heb aangemeld en het toch niet blijkt te lukken?
Ik zou namelijk erg graag willen maar weet nu natuurlijk nog niet precies hoe het tegen die tijd met Jac z'n gezondheid is en hoe alles verder gaat...
Afmelden geeft niet hoor, dat kan altijd gebeuren. Ik zou gewoon zo snel mogelijk inschrijven, dan is er zeker nog plek! En een goede leerzame oefening is het zeker![]()
Bladwijzers