Oorspronkelijk Geplaatst door
Ebby

Oorspronkelijk Geplaatst door
Margot van lare
Ik zou liever dominantiespelletjes doen dan chasing the tiger in het begin met een shettie als Pinkeltje.
Tsja, achteraf gezien was het waarschijnlijk niet zo'n slimme zet. Maar de eerste keer dat ik met hem ging spelen hebben we aan het einde een vorm van chasing the tiger gespeeld. Hij liep toen heel vrolijk achter mijn halster aan, dat ik aan het touw door de wei sleepte. Geheel spontaan, zonder snoepjes oid. Omdat ik bang was dat hij zijn onbevangenheid, enthousiasme en speelsigheid een beetje zou verliezen met mijn L1 parelli-spelletjes (en zelf ook zo enthousiast was over het spelletje met t halster) ben ik maar meteen begonnen. Maar goed, daarbij wel vergeten hem eerst te desensibiliseren op de plastik zak (die dus nog steeds eng is en met het neusje gevolgd blijft worden, want ja, dat is eten) en ik heb ook geen duidelijke bridge (dacht dat ik die had, maar in praktijk...).
Dus ja, ik denk dat ik er maar mee ga stoppen. In ieder geval voorlopig. Die L1 spelletjes blijken totaal niet saai te zijn voor Pinkeltje, in tegen stelling, oefeningmatig zijn we alweer door L1 heen
Hoe oud hij is weet ikzelf niet eens

. De eigenaren hebben het wel eens gezegd, ik geloof dat hij 6 is. Maar t zou best iets jonger of ouder kunnen zijn.
Haken? Geen idee. Of de tandarts er wel eens bij is gekomen weet ik ook niet, verwacht eigenlijk van niet. Hoe zou ik dat als "leek" een beetje kunnen checken?
Bladwijzers