Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: equitana 5 maart .

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

equitana 5 maart .

Na een hele week griep zijn we zaterdag toch nog naar essen gegaan
    Het was er (te) druk hadden dan ook veel moeite om ergens te kunnen kijken.
    Heel even bij de parelli stand geweest om een dvd te scoren maar verder was er daar maar bar weinig te beleven.Toen zijn we maar doorgestoken naar Birger en daar dus voor weinig geld (vergeleken met parelli) 2 halsters gekocht met het officiele parelli logo veulen en shet/pony maat op dit moment verkoopt hij nog veel spullen met parelli logo als die op zijn verkoopt hij dus dezelfde spullen maar dan zonder parelli logo maar dus wel 100 procent het zelfde als parelli.

Birger is ook best bereid om een cursus te komen geven in nederland het is best wel een aparte man maar ik denk dat er veel geleerd kan worden van hem.

Zijn spullen zijn nu ook online te bestellen mocht je wat parelli spul nodig hebben zou ik daar eens kijken http://www.birgergieseke.nl

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re: equitana 5 maart .

Ik vond birger zelf af en toe een beetje lomp en onduidelijk overkomen op video´s die daar afgespeeld werden. Nietd at ik eht geen aardige man vind en dat je neit veel van hem zou kunnen leren ofzo hoor. Hebben jullie ook nog andere dingen gezien? Parelli demo in de grote piste ofzo?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Hihi, Birger heeft vroeger, dus voor hij 1 van zijn sterren kwijtraakte, Parelli materialen geproduceerd (of iig contact met de leverancier daar van) dus hij weet wel waar hij het echt goede materiaal vandaan moet halen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

en een stuk goedkoper zijn bbpads bv zijn echt 100 procent hetzelfde als parelli en kosten maar 199 euro

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

hihi, niet 100 % want de singel is niet doorlopend, maar bestaat uit 3 delen. Wel heel erg mooi gemaakt hoor. Ik heb hem al gevraagd of hij ze niet met dressuur-bevestiging wilde maken, maar dat wil hij niet omdat dat zwakker is

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

hee 3 delen is mee ontgaan degene die ik gezien had hadden trouwens nog parelli logo

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Oh, dan waren dat nog geen birger-fabrikaten

hij haalt ze iig van dezelfde fabrikant als waar Parelli Zwitserland het haalt. Ook de slobbers enzo. Dus het is inderdaad 99% hetzelfde. Op het logo na dus...

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

hey nienke, jij ook ziek? de dag voor equitana voelde ik mij al niet echt goed, in de auto 's morgens ernaar toe was er ook nog niet echt een probleem maar ginds rond 11uur heb ik 39 graden koorts gekregen.
    ppfff, overmaat van ramp was ik dan ook nog mijn fototoestel vergeten en ik heb echt niet kunnen genieten van de paarden en demo's, ik was constant aan het denken: als ik nu maar niet moet overgeven, en : oh nee, weer buikpijn.
    verdorie, wat een pech, net die ene dag zoooo ziek.
    vandaag kom ik voor de eerste keer sinds zaterdag op het forum en wat zijn jullie bezige bijen, ik zal er een dagtaak aan hebben om alle nieuwe berichten te kunnen lezen.
    @eveline: ik heb nog naar jou gezocht, het was net voor een parellidemo maar k'heb je niet gevonden. misschien maar goed voor jou, anders had je waarschijnlijk nu ook mijn microben
    oh ja, die vriendin van de eigenaresse van arramis heeft alle parelli spullen gekocht om aan de slag te gaan met haar volbloeden, ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.
    ik heb nog een zaldel gekregen van de eigenaars, een wetsern hè. we hebben heel lang gezocht naar een geschikt zaldel nadat we alle maten hebben opgemeten thuis en ook gevonden! toen we het thuis paste en alles er heel goed uitzag was ik wel weer even heel blij!
    ach ja, binnen 2 jaar beter zou ik zeggen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Wel jammer dat ik je niet meer gezien heb
    Ik was er alleen voor en na de eerste demo die dag, want de tweede was vrij laat.

Fijn dat je een zadel hebt gekregen joh!

En komt die vriendin van de eigenaresse ook nog op het forum?

Ik heb de parelli-demo in de ochtend bijna helemaal op video staan, zal kijken wanneer ik hem op CD kan branden...

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Wel jammer dat ik je niet meer gezien heb
    Ik was er alleen voor en na de eerste demo die dag, want de tweede was vrij laat.

Fijn dat je een zadel hebt gekregen joh!

En komt die vriendin van de eigenaresse ook nog op het forum?

Ik heb de parelli-demo in de ochtend bijna helemaal op video staan, zal kijken wanneer ik hem op CD kan branden...

jaaaa, bedant eveline, je bent een schat!
    ik denk net dat Hilde, zo heet ze, op het forum komt in verband met zeer weinig tijd en weinig computer ervaring.
    dus waarschijnlijk als ik geen raad weet op haar problemen zal ik ze hier voor haar neerposten.

Bladwijzers

Forum Rechten