Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 26 van de 26

Topic: Honza naar België *dringend*

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Re: Honza naar België *dringend*

Lijst:

donderwolke
    skey

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
    Aaaaaah nu haat ik het echt wel, de data zijn al bezet, die ze me überhaupt drie dagen geleden heeft gegeven!!

Nieuw voorstel: 27 sept. - 1 okt.. Als hiervoor vijf mensen nu al min of meer bevestigen, dan bevestig ik het morgen of zo aan Anja...

xxx julieke

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Julieke, waarom quote je jezelf? Is er ergens iets fout gelopen???

zwier mij ook maar op de lijst

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

oesje.... foutje denk ik

zeg maar, volgens mij gaat het toch allemaal niet lukken hoor, Anja zegt dat er gedurende die 5 dagen (jawel echt VIJF) elke dag 8-10 mensen moeten zijn, en sorry maar dat is volgens mij echt onmogelijk! Ik probeer nog eens met haar te overleggen, maar tzal in ieder geval niet voor sebiet zijn denk ik.....

Pfff ik vind dit echt stom, ik pak het waarschijnlijk gewoon helemaal fout aan en een ander zou het zeker allemaal veel beter doen, maar ja kijk, ik kan toch maar een poging doen om mijn groot voorbeeld naar hier te krijgen hé. Ik zou dat echt zoooo tof vinden. Mja soit, misschien moet gewoon iemand anders er zich maar mee bezighouden, iemand die het allemaal wat beter kan en al...

xxx julieke

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Pff, die Anja is wel raar zeg. Eerst een datum voorstellen en zeggen dat je binnen een paar dagen moet reageren. Dan reageer jij binnen die termijn en zijn de data alweer bezet??? En vervolgens moet je ineens 5 dagen afnemen ipv 3?
    Als je nu kijkt op de Kalender op Honza's site, zie ik de data die jij hier noemt, al volgeboekt zijn door Anja voor haar cursussen!

Ik zou eens met Anita (vrouw van Honza) mailen ipv met Anja misschien dat zij je beter kan helpen. Of beter nog: bellen! Er staat een nummer van Borova op de site. De vrouw van de eigenaar (da's Marcella, niet Anita) spreekt wel redelijk Engels en je kunt haar vragen naar Anita of Honza. De eigenaar zelf spreekt een beetje Duits.

Maar om het voor jezelf makkelijker te maken, zou ik gewoon een auto en trailer regelen en naar een van de geplande cursussen in Duitsland rijden...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

oesje.... foutje denk ik

zeg maar, volgens mij gaat het toch allemaal niet lukken hoor, Anja zegt dat er gedurende die 5 dagen (jawel echt VIJF) elke dag 8-10 mensen moeten zijn, en sorry maar dat is volgens mij echt onmogelijk! Ik probeer nog eens met haar te overleggen, maar tzal in ieder geval niet voor sebiet zijn denk ik.....

Pfff ik vind dit echt stom, ik pak het waarschijnlijk gewoon helemaal fout aan en een ander zou het zeker allemaal veel beter doen, maar ja kijk, ik kan toch maar een poging doen om mijn groot voorbeeld naar hier te krijgen hé. Ik zou dat echt zoooo tof vinden. Mja soit, misschien moet gewoon iemand anders er zich maar mee bezighouden, iemand die het allemaal wat beter kan en al...

xxx julieke
    TREK JEZELF NIET IN TWIJFEL, JIJ DOET HET GOED!!! Volgens leiden ze daar aan grootheidswaanzin ofzo. Ofwel hebben ze gewoon geen zin om te komen les geven en stellen ze de normen zo hoog in dat je toch afhaakt. NIEMAND KAN DIT BETER DAN JIJ!
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Dankjewel Mieke!!

Mja grootheidswaanzin kan idd wel, pfff dit vind ik echt stom. Eveline je hebt helemaal gelijk over Honza achter de schermen . Niet dat dit nu Honza is (hij heeft mij welgeteld één mailtje gestuurd, daarna nooit nog geantwoord), maar soit, it's one big family volgens mij, allemaal dezelfde. Anyway, ik probeer het toch nog verder hoor. Ik heb wel al veel over en weer gemaild met Anja en volgens mij is ze nog zo slecht niet, alleen beetje raar en chaotisch, maar ik probeer echt wel om hem hier te krijgen.

Nu stelde ze ook voor om naar de cursus in Nümbrecht te gaan in maart. Mij goed, als er Belgen zijn die dat willen, maar ik niet hoor. Da's zo maar effe 5u rijden met paard en trailer, dan zegt ze dat dat dichtbij is voor mij, toch niet nee....

Ik hou jullie wel op de hoogte...

xxx julieke

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Nu stelde ze ook voor om naar de cursus in Nümbrecht te gaan in maart. Mij goed, als er Belgen zijn die dat willen, maar ik niet hoor. Da's zo maar effe 5u rijden met paard en trailer, dan zegt ze dat dat dichtbij is voor mij, toch niet nee....
    In veel landen noemt men dit idd dichtbi. Als je weet dat ze in USA 5 u. rijden om eventjes dag gaan te zeggen bij familie en daarna terug naar huis.....
    Wij zijn denk ik een beetje verwend omdat we een compact landje hebben. Maar ik ben het met jouw eens hoor IK vind dat ook ver
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Oké het wordt dus echt niets....

Honza wil zeker niet minder dan 5 dagen komen. Sorry maar dat lijkt mij echt onmogelijk om toe te zeggen. Volgens mij wil er niemand 5 dagen 130€ betalen en ga ik ook geen 16 mensen vinden of zo voor de verschillende cursussen mee te doen...

Het spijt mij echt , maar aan onmogelijke dingen begin ik ook niet om te organiseren.

xxx julieke

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jun 2007

Moeilijk he!
    Vroeger, toen ik nog clinics organiseerde met de BHA, keken we wie wanneer waar was. Ray Hunt vb deed toen verschillende plaatsen in Europa aan, scheelde een pak in de reiskosten.
    En dan nog hebben we nu en dan dingen moeten afzeggen...
    Wieke Huisman(Tteam) lukte eerste keer heel goed, dat was de eerste clinic die ik zelf organiseerde. 2e keer moeten afzeggen ivm rhino-uitbraak, 3e keer wegens afzeggen van 2 deelnemers en geen vervanging te vinden.

Je moet al een goede organisatei en wat reservekapitaal hebben om aan zo iets te kunnen beginnen.

En, ook niet onbelangrijk, als je zelf iets organiseert heb je heel veel aan je hoofd en ook de dag zelf heb je het druk, je haalt er gewoon veel minder uit dan als je als gewoon deelnemer aan iets kan meedoen.

Qua tijd en risico kan je inderdaad beter naar Duitsland toe, al is 5 uur trailerrijden geen pretje.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten