Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: mok door groene leem?

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

mok door groene leem?

Weet iemand of het mogelijk is dat een pony mok krijgt door het gebruik van groene leem? Ik geef Speedy sinds 3 dagen, op aanraden van de nieuwe nb'er, elke dag een schepjes groene leem, en vandaag zag ik dat 'ie erg schilferige kootholtes heeft.
    Zou dit door het "ontgiften" kunnen komen?
    Ik ga morgen zeker even de bekapper bellen, maar 'k vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: mok door groene leem?

Ja groene leem kan wel reacties geven, het kan zijn dat klachten eerst wat toenemen en dan weer minder worden, maar je kunt er mischien ook voor kiezen om de hoeveelheid iets te verminderen en later evt weer iets meer te geven?
    Het is wel een teken dat er rotzooi uit het lichaam gaat, en de huid is ook een uitscheidingsorgaan.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Volgens mij kan dit ook maar dat wil zeggen dat de Mok al onderliggend aanwezig was en nu doorbreekt.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ja dat kan zeker... alle afval moet uit het lichaam... dat kan op verschillende manieren. ik ken ook een paard dat kreeg kale plekken. Netam ging toen dr tijd enorm hoesten.
    Bij snowdon is me trouwens niet echt iets opgevallen.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Het kan zeker ja. Kan je anders niet beter die andere lem geven in plaats van groene. Beetje bruin is die. Heb me laatst laten ertellen dat het kan schelen.

Groene leem inwendig kan idd best heftige reacties oproepen bij een paard. Het is een ontgiftingskuur die het lichaam erg goed maar, naar mijn idee, wel erg radicaal reinigd. Over het algemeen heb ik er wel positieve verhalen over gehoord maar dan was het inderdaad zo dat er eerst een of meerdere reacties bij het paard plaatsvonden voordat het verbeterde. Na de kuur zag het paard er dan weer goed uit, dan waren die reacties verdwenen. Maar goed in de gaten houden dus met je paardje

Bladwijzers

Forum Rechten