Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Parelli aanschaffen

Parelli aanschaffen

Hallo,

Ben nieuw hier. Ik heb de volgende vraag. Mijn zusje en ik verdiepen ons al een tijdje in Natural Horsemanship. Wij hebben ons tot nu toe voornamelijk bezig gehouden met de Monty Roberts Methode. Nu willen wij een pakket van Parelli gaan aanschaffen.

Ik zie op de orginele site dat ze daar nu een mooie aanbieding hebben. Namelijk de Succes serie en daarbij de gratie LB HB. Tevens zie ik ook dat als je lid bent van de Savvy club dit nogal wat scheelt in de aanschafprijs.

Wanneer je lid wordt van deze club voor hoelang is dat dan en wat zijn de kosten? Is het verstandig eerst de Succes serie aan te schaffen en daarna eventueel Level 1?

Alvast bedankt.

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Re: Parelli aanschaffen

Er zijn al verschillende topics over dit onderwerp misschien kan je de zoekfunctie eens gebruiken.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Even kort door de bocht.

Beste beginnen met een Level 1 pakket. Je kunt een starters kit bestellen. Hier zit dan level 1, halster, leadrope, carrot stick en savvy string bij in. Dan kun je echt beginnen.

Lid worden savvy club zou ik persoonlijk nog even mee wachten want je weet nog helemaal niet hoe Parelli je bevalt.

Veel plezier.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Ik heb onlangs de Success Series aangeschaft ( zonder L&HB, helaas). Deze serie van 10 DVD's geeft in vogelvlucht de Parelli-methode weer: aan verschillende onderwerpen uit het programma wordt aandacht besteed.
    Het is eigenlijk dus de basis, maar het geeft nog geen specifieke instructie hoe je de verschillende dingen moet leren - althans niet zo uitgebreid als in de Level-progamma's. Als je een goede indruk wilt krijgen van het programma kun je deze serie best aanschaffen, maar Level 1 kopen om er mee aan het werk te gaan is vernoedelijk beter.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Bladwijzers

Forum Rechten