Niet echt een vraag ofzo..
Maar heb vandaag weer eens even gereden in de bak. Het was weer enigzins bekwaam om te galloperen. (bak = (soms glibberig) gras)
Laatste tijd echt bar weinig aan echte Parelli trainings oefeningen gedaan (was begin winter druk bezig met galop galop en nog eens galop) behalve een beetje in het bos gegalopeerd en wel redelijk wat grondwerk (L3).
Maar nu is hij weer helemaal stijfz'n galop is houterig. Gelukkig heeft hij nu wel een behoorlijke looplust (wie Nacino kent, hij is een echte spaarlamp
) dus hij probeerde wel netjes in galop te blijven.
Nu begin ik maar weer opnieuw dan, denk dat het een week passenger en follow the rail in galop wordt om weer enigzins op het 'oude niveau' te komen.
Balen!!! Ik had niet gedacht dat dat beetje training dat hij gehad had (voor mijn gevoel niet super intensief) zoveel verschil kan maken. Maargoed, ik heb in ieder geval gemerkt dat de training toen dus niet voor niets was
Tja, misschien voor jullie meer een losse opmerking.. voor mij was het vandaag iets wat opeens opviel. Verder ging het wel lekker, hij was vlot en zonder morren op lichte hulpen en dat is altijd een fijn gevoel, no matter what je doet toch![]()
Bladwijzers