het pakket is niet gratis bij de successeries want de prijs van de succes series is voor deze aanbieding met 100euro gestegen. Neemt niet weg dat het nog steeds een koopje blijft!!
Zitten er eigenlijk ook boekjes bij of alleen dvd's?
het pakket is niet gratis bij de successeries want de prijs van de succes series is voor deze aanbieding met 100euro gestegen. Neemt niet weg dat het nog steeds een koopje blijft!!
Vreemd, ik kwam op 320€ ofzo. Naja, over 15€ gaan we geen spel maken, is en blijft een aanlokkelijk aanbodOorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
!
Idd, grote stijging, maar geen 100€ hoor, 50 geloof ik.het pakket is niet gratis bij de successeries want de prijs van de succes series is voor deze aanbieding met 100euro gestegen. Neemt niet weg dat het nog steeds een koopje blijft!!
Er zitten geen echte boekjes bij. Alleen bij LB&HB pakket een spelletjesboekje en een klein boekje die je door het kijken van de DVDs gidst. Geloof dat bij de SS enkele papiertjes zitten?
Xjes,
Elineke
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
euh 100 dollar bedoelde ik
ik zou echt het dubbele moeten verdienen van wat ik nu verdien... is dat aanbod enkel voor januari?
ja enkel januarie
Ik heb zojuist een mail gekregen van deze Outletfirma waar ze me vertellen dat zij het L&HB pakket NIET verkopen. Ze zeggen heel cryptisch dat ze alleen duitse producten verkopen en dat ik voor de engelse producten bij Parelli zelf moet zijn. Ik heb geprobeerd ze te bellen maar kreeg een antwoordapparaat want ik wil nu wel 's even uitzoeken hoe dit allemaal zit. Ik heb het Level 1 pakket ( dat zou toch in engels zijn?) ook nog niet ontvangen. Hmm.. ik hou jullie wel op de hoogte!Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Het pakket 2 wat ik heb ontvangen is wel in het Engels hoor Marianne.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
voor zover ik het had begrepen, verkopen ze in principe alleen duitse produkten, alleen in het outlet gedeelte hebben ze dus ook een aantal engelse versies...
Indeed, daarom vondik dat antwoord watik op m'n mail kreeg ook zo merkwaardig. Maarja, deze Sherlck Holmes gaat dat dus tot de bodem uitzoeken!![]()
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Die rol is je op het lijf geschrevenOorspronkelijk Geplaatst door Marianne
![]()
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Volgens mij is het helemaal niet zo 'cryptisch' bedoeld.
HETS is het nieuwe bedrijf van Urs en Liz Heer. Zij mogen nu in de Duitstalige landen Parelli-spullen verkopen (o.a. de Parelli pakketten die ze voor veel geld hebben laten vertalen naar het Duits) De outlet is naar mijn idee niets meer of minder dan een restant aan Engelstalige producten die ze nog kwijt moeten, maar waar verder geen nieuwe producten bij komen, omdat de verkoop daarvan uitsluitend nog via USA gaat.
Eerder was Urs het grote verdeelpunt in Europa. Er is een tijdje 'onenigheid' geweest tussen Urs en Pat, maar in de brief die ik hier las, is het nu op deze manier opgelost.
Hoe zit dat eigenlijk met bestellen bij parelli? Kun je gewoon van parelli.com bestellen, of heb je dan kans dat er héél veel verzendkosten of douanekosten bijkomen (heb daar 0 verstand van, maar dit klinkt wel aantrekkelijk)
Bij parelli.com vond ik de verzendkosten meevallen.
Om te testen kun je een hele order bestellen, voordat je je gegevens enz moet invullen krijg je al de totaalprijs in beeld, dus dan kun je nog annuleren.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Bladwijzers