Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 28 van de 28

Topic: Liberty & Horse behaviour pakket

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Re: Liberty & Horse behaviour pakket

het pakket is niet gratis bij de successeries want de prijs van de succes series is voor deze aanbieding met 100euro gestegen. Neemt niet weg dat het nog steeds een koopje blijft!!

Zitten er eigenlijk ook boekjes bij of alleen dvd's?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    Ik heb uitgerekend wat beide pakketten samen nu samen kosten in euro. Ik kom op 305 euro verzending en taks in.
    Vreemd, ik kwam op 320€ ofzo. Naja, over 15€ gaan we geen spel maken, is en blijft een aanlokkelijk aanbod !

het pakket is niet gratis bij de successeries want de prijs van de succes series is voor deze aanbieding met 100euro gestegen. Neemt niet weg dat het nog steeds een koopje blijft!!

Zitten er eigenlijk ook boekjes bij of alleen dvd's?
    Idd, grote stijging, maar geen 100€ hoor, 50 geloof ik.

Er zitten geen echte boekjes bij. Alleen bij LB&HB pakket een spelletjesboekje en een klein boekje die je door het kijken van de DVDs gidst. Geloof dat bij de SS enkele papiertjes zitten?

Xjes,
    Elineke
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

euh 100 dollar bedoelde ik

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ik zou echt het dubbele moeten verdienen van wat ik nu verdien... is dat aanbod enkel voor januari?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

ja enkel januarie

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Ik heb net een mailtje gezonden aan de Outlet-site in Duitsland om te vragen of zij wellicht het L&HB pakket ook goedkoper kunnen leveren nu dat Parelli ze in de US gratis weggeeft!
    Ik heb zojuist een mail gekregen van deze Outletfirma waar ze me vertellen dat zij het L&HB pakket NIET verkopen. Ze zeggen heel cryptisch dat ze alleen duitse producten verkopen en dat ik voor de engelse producten bij Parelli zelf moet zijn. Ik heb geprobeerd ze te bellen maar kreeg een antwoordapparaat want ik wil nu wel 's even uitzoeken hoe dit allemaal zit. Ik heb het Level 1 pakket ( dat zou toch in engels zijn?) ook nog niet ontvangen. Hmm.. ik hou jullie wel op de hoogte!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Het pakket 2 wat ik heb ontvangen is wel in het Engels hoor Marianne.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

voor zover ik het had begrepen, verkopen ze in principe alleen duitse produkten, alleen in het outlet gedeelte hebben ze dus ook een aantal engelse versies...

Indeed, daarom vondik dat antwoord watik op m'n mail kreeg ook zo merkwaardig. Maarja, deze Sherlck Holmes gaat dat dus tot de bodem uitzoeken!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Maarja, deze Sherlock Holmes gaat dat dus tot de bodem uitzoeken!
    Die rol is je op het lijf geschreven
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Volgens mij is het helemaal niet zo 'cryptisch' bedoeld.

HETS is het nieuwe bedrijf van Urs en Liz Heer. Zij mogen nu in de Duitstalige landen Parelli-spullen verkopen (o.a. de Parelli pakketten die ze voor veel geld hebben laten vertalen naar het Duits) De outlet is naar mijn idee niets meer of minder dan een restant aan Engelstalige producten die ze nog kwijt moeten, maar waar verder geen nieuwe producten bij komen, omdat de verkoop daarvan uitsluitend nog via USA gaat.

Eerder was Urs het grote verdeelpunt in Europa. Er is een tijdje 'onenigheid' geweest tussen Urs en Pat, maar in de brief die ik hier las, is het nu op deze manier opgelost.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Hoe zit dat eigenlijk met bestellen bij parelli? Kun je gewoon van parelli.com bestellen, of heb je dan kans dat er héél veel verzendkosten of douanekosten bijkomen (heb daar 0 verstand van, maar dit klinkt wel aantrekkelijk )

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Bij parelli.com vond ik de verzendkosten meevallen.

Om te testen kun je een hele order bestellen, voordat je je gegevens enz moet invullen krijg je al de totaalprijs in beeld, dus dan kun je nog annuleren.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten