Op ontdekking met Twarres

Een hele tijd verder!

Beoordeel dit Bericht
Lang lang geleden schreef ik nog is in mijn dagboek. Nu een heleboel maanden verder bedacht ik dat ik het weer is ging proberen bij te houden.
Inmiddels is er veel veranderd! Lieve kleine Noah heb ik helaas verkocht... maar ik krijg nog regelmatig bericht over haar en ze maakt het goed. Helaas had ik het echt te druk voor twee. Met Twarrrs gaat het geweldig.
Na de cursus die we bij het lage woud hebben gehad zijn we flink aan de slag gegaan.

FB_IMG_1429945471071.jpg

Een maand heb ik met Twarres met vit gewerkt. Gaande weg de cursus kwamen we tot de conclusie dat Twarres een patroon van wegrennen had ontwikkeld. Dit zat zo diep dat we dat eerst moesten door breken en aangezien hij het touw los rukte uit je handen zat er maar een ding op. Hij heeft zich na misschien nog 1 of 2 pogingen niet meer los getrokken.
Hierna ging alles in een stroom versnelling.

FB_IMG_1429938581143.jpg

FB_IMG_1429945521991.jpg

FB_IMG_1435993877727.jpg

IMG-20150918-WA0001.jpg

Een paar plaatjes nog van de cursu en twee heerlijke ritjes. Twarres rij ik inmiddels 3keer per week. En eens in de 6 tot 8 weken krijgen we les met stal genootjes.
In middels gaat elk spelletje ons makkelijk af alleen viel me op dat Twarres snel naar binnen kon keren en dan wat moeilijker bereikbaar werd. Daar heb ik een spelletje voor geleerd en het is heel erg leuk ee beginnen er bijna altijd mee.
Het spelletje heet: ' waar is Twarres.' Wat inhoud dat ik Twarres aan mijn 12foot line heb en de stick in mijn andere hand. Met mijn stick sla ik op de grond als een blinde en draai me soms om en loop dan door Twarres heen, hij gaat altijd aan de kant. Na dit spelletje is hij helemaal wakker en doet hij alles.
Het is een ander paard dan een jaar geleden en ik ben nog altijd heel blij met hem.
In januari gaan we weer naar het lage woud voor een cursus en ik heb er weer enorm veel zin in. Kleine update nu een beetje bijhouden

Dien "Een hele tijd verder!" in aan Digg Dien "Een hele tijd verder!" in aan del.icio.us Dien "Een hele tijd verder!" in aan StumbleUpon Dien "Een hele tijd verder!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Friese Tinkerfjord's Avatar
    Een cursus waarbij je paard leert zich niet meer los te trekken? Klinkt interessant, waar is dat?