Op ontdekking met Twarres

maandboek? vertrouwen

Beoordeel dit Bericht
Ooo wat zit er weer veel tijd tussen. Een dagboek bijhouden is leuk maar werk en school vragen ook veel aandacht
In elk geval gaat het met Twarres erg goed. Op onze nieuwe stal hebben we twee tractor banden waar ik hem geregeld tussen parkeer wat geen probleem is

IMG-20150205-WA0003.jpg

We hebben ook een schuurtje waar het hooi en onze spullen staan en zodra hij hier zonder zijn kudde is is hij onrustig. Ik denk dus dat ik daar zijn trailer probleem in kan zoeken. Want squeeze is echt geen probleem... alleen zijn echter wel. En er gaan 2 weekendjes weg asnkomen. De eerste in april dus ik hoop voor die tijd dat het rijden met de trailer rustig kan gaan. Maar misschien is hij met een paard naast hem wel rustig.

Inmiddels maakt hij nu ook kleine sprongetjes

IMG-20150205-WA0012.jpg

IMG-20150205-WA0004.jpg

En komen we steeds dichter bij met staan op het blok. Dat lukt ons soms

IMG-20150205-WA0013.jpg

IMG-20150205-WA0019.jpg

Het leukste vind ik toch echt de friendly game aangezien ik daarbij zelf ook altijd kriebels krijg van Twar

IMG-20150205-WA0011.jpg
IMG-20150205-WA0007.jpg

Mijn grote vriend gaat super goed en ik ben erg trots op hem. Hij blijkt wel erg dominant in de kudde wat me verrast... misschien verklaard het iets van zijn soms moeilijke karakter.

Met Noah kan ik de 7 zeeën bezeilen. Soms gaat het met een klein protest in de vorm van een steiger of een sprong maar ze gaat me nooit voorbij. Fietsen doen we graag we kunnen door banden hoepels heel soms ergens over heen. Alleen dat blok wil maar niet.
Ook in liberty kunnen we lekker werken. Het is echt een moppie. Ik hoef maar naar haar te kijken en ze weet wat de bedoeling is.

IMG-20150120-WA0005.jpg

Dien "maandboek? vertrouwen" in aan Digg Dien "maandboek? vertrouwen" in aan del.icio.us Dien "maandboek? vertrouwen" in aan StumbleUpon Dien "maandboek? vertrouwen" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Antine's Avatar
    Hey Floor, daar was je weer! Wat fijn dat Twarres en Noah het zo goed doen op deze stal! Kriebels zijn altijd lekker en dat blok komt vanzelf wel
  2. Yo-Rien's Avatar
    leuke update met foto's
    Is Twarres zo groot, of jij zo klein? Of lijkt dat maar zo??

    Mijn oude verzorgpaard had ook veel moeite met het blok. Dat heb ik toen met clickertraining en heel kleine stapjes aangepakt. Tot hij snapte dat er een been op dat blok kon. Toen wilde hij er niet meer vanaf Van daaruit konden we ook makkelijk uitbouwen naar alle benen op het blok, daar de clicker niet meer voor nodig gehad.
  3. saar's Avatar
    Hee? Kom ik je hier weer tegen! Gaat lekker met jullie, fijn hoor