Op ontdekking met Twarres

Tijd verdelen!

Beoordeel dit Bericht
Nu Twarres eindelijk helemaal lekker staat zijn we weer druk bezig s En wat een verbetering. Gister hadden we zo'n lol
Om hem te helpen met de ontwikkeling van zijn spieren mag ik van de dierenarts longeren. Maar ik heb daar andere gedachten over. Twarres gebruikt zijn achterhand heel slecht en omdat hij daar ook gebleseerd was is het tijd om die billen ook te ontwikkelen. Dus dacht ik na over een andere oefening en omdat hij nu meteen gaat draven als ik het zeg (meestal) heb ik iets bedacht. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik laat hem overgaan naar draf over de balkjes als hij net zijn achterbenen op moet tillen. Hij blijft dan ook met zijn neusje naar de grond lopen! Ik vond het wel creatief XD
Maar nu ons lol verhaaltje! Ik was lekker aan het spelen en Twar was helemaal relaxed en rustig. Dus vraag ik aan mijn vader die ook rondliep om een voetje! Mijn vader is enthausiast en loopt als een debiel door de bak in de hoop dat Twarres volgt XD. Super relaxed loopt Twarres met mijn vader mee over balkjes tussen die pionnen door. Het was heel aandoenlijk. Alsof hij het deed omdat hij mijn vader zo lief vind!
Met Noah had ik ook lol en nog een poging gedaan tot kerstfoto's maken!

20141226_111607.jpg

20141226_111444.jpg

Ik hen haar lekker gepoetst en laten eten. Maar madam vind het niet genoeg. Toen ik haar terug zetten begon ze te hinniken naar me! Zij wilde ook spelen maar ik had geen tijd meer!
Nu moet ik echt me tijd beter gaan verdelen! En Twarres wil aandacht! (Staat ook altijd klaar bin het hek) en Noah!! Problemen in tijd land!!

XD

Dien "Tijd verdelen!" in aan Digg Dien "Tijd verdelen!" in aan del.icio.us Dien "Tijd verdelen!" in aan StumbleUpon Dien "Tijd verdelen!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties