Op ontdekking met Twarres

Eindelijk!

Beoordeel dit Bericht
Gister was het dan eindelijk zover! Voor het eerst een buitenritje met Twarres na zijn blesurre! Het mocht hard waaien maar daar lieten wij ons niet door weerhouden. Samen met drie stalgenootjes ging ik op pad en zij we naar duinvermaak gegaan voor een pannekoek en warme chocomelk met slagroom

IMG-20141220-WA0008.jpg

IMG-20141220-WA0012.jpg

Ik wist niet hoe hij het zou doen zonder Noah waar hij altijd steun bij zoekt. Maar hij heeft me verwonderd! Ik heb zo genoten van hem hij liep het liefst voorop en luisterde keurig. Op de terug weg iets minder (dat wil zeggen dat ik iets meer moeite moest doen voor stil staan) maar het was heerlijk!
Hij staat nu goed in zijn nieuwe groep. Hij word zelfs een beetje dominant tegen de rest.
Nou fijne kerst allemaal!! Ik hoop nog op sneeuw

Dien "Eindelijk!" in aan Digg Dien "Eindelijk!" in aan del.icio.us Dien "Eindelijk!" in aan StumbleUpon Dien "Eindelijk!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. gaya1's Avatar
    Wat goed zeg dat moeten genieten zijn geweest
  2. doriende's Avatar
    Oh lekker zeg! Wel een beetje koud om op het terras te zitten Maar mooie foto's, lekker ontspannen die onderste.
  3. sterre's Avatar
    Super! En wat een gezellige foto Fijn zeg!
  4. saar's Avatar
    Gaaf! Wat gaat Twarres goed!
  5. paardnatuurlijk's Avatar
    Wat super goed! Leuk dat jullie een pannekoek hebben gegeten! Ziet er gezellig uit! Jij ook een fijne kerst!
  6. Antine's Avatar
    Wat gezellig! Fijn dat Twarris zich al zo thuisvoelt