Op ontdekking met Twarres

Verhuizen, op het blok en heel veel wandelen!!

Beoordeel dit Bericht
Het is al weer een paar weken terug dat ik geschreven heb! Maar nu de rust weer een beetje is terug gekeerd is het weer tijd om een stukje te schrijven!

Ik heb nieuwe Touwhalsters voor ze gekocht! Twarres heeft nu zijn 2e een marine blauwe!

20141126_152353.jpg

En voor Noah haar eerste!! Het staat haar zo schattig!

20141126_152244.jpg

Inmiddels zijn Twarres en Noah verhuisd en dit was een hele soepele verhuizing. We moesten het wel een dagje uitstellen, maar uiteindelijk konden we gaan. Mijn verhuis team kon alleen niet op zondag dus mijn vader ging op Twarres en ik liep naast Noah.

20141130_123254.jpg

20141130_123257.jpg

Ze deden het erg goed! Mijn vader vond het spannend hij had al een tijd niet gereden en nog nooit bitloos. Maar ik vertrouwde op Twarres, en Twarres en mijn vader op mij. Daarbij heeft mijn vader iets heel bijzonders met Twarres dat is al sinds we hem hebben. Hij is heel voorzichtig met mijn vader en Twarres gaat zelfs stil staan als hij drijgt te vallen. We moesten over de weg en onder tunneltjes door maar er waren geen problemen. Mijn vader had een super lekker ritje en ik een heerlijke wandeling

En op hun nieuwe plekje gingen ze uitelkaar. Twarres in een kudde van 4 (nu dus 5) paarden en Noah bij 3 ijslanders. Ik vind het fijn dat ze uit elkaar zijn. Het is een heerlijk stel samen maar het is lastig voeren om dat het verschil in grote heel groot is. Twarres ging elke confrontatir uit de weg. Langzaam maar zeker word hij nu opgenomen in de kudde.

IMG-20141204-WA0002.jpg

IMG-20141205-WA0006.jpg

IMG-20141206-WA0000.jpg

20141210_103834.jpg



Noah is een stuk brutaler en de ijslanders zijn erg streng voor haar. Ze staat in een eigen stukje en staat elke dag een paar uur bij de groep. Dan gaat er weer een draadje tussen tot ze niet meer in de hoek word gedreven. Maar ik vind het wel goed voor haar. Ze moet nou eenmaal op haar plekje worden gewezen want ze is super brutaal!

20141130_140346.jpg

IMG-20141204-WA0004.jpg

IMG-20141206-WA0001.jpg

IMG-20141210-WA0003.jpg

Twarres laat ik rustig op adem komen. Hij mag elke dag even extra eten en soms doen we wat oefeningen. Zo heeft hij al op het blok gestaan en kunnen we fijn werken in de bak. Maar het wennen kost hem veel energie merk ik dus doen we het rustig aan.

Noah daar in tegen kan ik niet stil laten staan. En omdat ze nu allebij in een kudde staan kan ik haar makkelijk mee op pad nemen. Regelmatig maken we een wandeling!

IMG-20141205-WA0000.jpg

IMG-20141204-WA0005.jpg

En we fietsen langs drukke wegen! Dat gaat heel goed. Ze blijkt een enorm spring talent te hebben. Zodra ze kans ziet om een sprong te maken over iets doet ze dag. Ik geniet enorm van haar.

Zo dat was weer even een update

Dien "Verhuizen, op het blok en heel veel wandelen!!" in aan Digg Dien "Verhuizen, op het blok en heel veel wandelen!!" in aan del.icio.us Dien "Verhuizen, op het blok en heel veel wandelen!!" in aan StumbleUpon Dien "Verhuizen, op het blok en heel veel wandelen!!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. doriende's Avatar
    Wat leuk dat ze nu in groepjes staan! En heerlijk dat je zo lekker op pad kan. Ook dapper van je vader hoor. Is dit dicht in de buurt van je huis?
  2. Rebbel's Avatar
    Wat fijn dat de verhuizing goed is gelopen (Stoer van je pa zeg!) en je het er goed naar je zin hebt!
  3. sterre's Avatar
    Wat stoer en dapper van je vader zeg! Leuk. Fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing.
    De halsters staan prachtig!
  4. saar's Avatar
    Lekkere verhalen, had jullie gemist!
  5. Antine's Avatar
    Me tooIk vroeg mij al af of de verhuizing al geweest was..die Noah, die krijgt het nu even zwaar
  6. paardnatuurlijk's Avatar
    Fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan! En leuk dat ze nu allebei in een kudde staan!
  7. aletta's Avatar
    Leuk weer jullie avonturen te lezen. Fijn zeg dat de verhuizing allemaal goed is verlopen. Die kleurtjes staan beide paarden moo zegi! Waar heb je dat blauwe halster gekocht als ik zo vrij mag zijn.
  8. TwarresNoah's Avatar
    Op lovelance.nl