Op ontdekking met Twarres

Twarres kent me veel te goed

Beoordeel dit Bericht
Na een vreemde week waarin ik voor het eerst weer zonder vriend ben kom ik tot de ontdekking dat ik nog nooit zo lekker met Twarres heb gewerkt. Elke dag word ik vrolijk door hem begroet en als we spelen is hij lekker ontspannen net als ik. We worden heel goed in de oefeningen en ik hoef bijna niet te bewegen wat een leuke verandering is
Gister schrok hij van een hard geluid terwijl hij los stond en ik in de bak. Hij rent naar me toe en komt achter me staan. Ik vond hem zo aandoenlijk dat was een leuke nieuwe ervaring.
Vol spanning wacht ik op mijn nieuwe touwhalsters die ik heb besteld! Ook Noah gaat er nu voor het eerst een krijgen dus ik hoop dat ik ze in deze dagen krijg.
In middels heb ik mijn verhuis route voor volgende week zaterdag uitgestippeld en ben ik regelmatig op mijn nieuwe stalletje om ook samen met hun paardjes te spelen. Wat is het toch leuk om aan elkaars paarden te voelen!
Vandaag toen ze hun hooi kregen waren ze meer bezig met kriebels krijgen dan eten hahaha die lieve paardjes van me! Ik ben blij dat ze bij me zijn

Dien "Twarres kent me veel te goed" in aan Digg Dien "Twarres kent me veel te goed" in aan del.icio.us Dien "Twarres kent me veel te goed" in aan StumbleUpon Dien "Twarres kent me veel te goed" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Friese Tinkerfjord's Avatar
    Bijzonder paard heb je.
  2. Antine's Avatar
    Wat kan je toch blij worden van je paardje(s) he?!!