Op ontdekking met Twarres

Heerlijk spelen en een beetje eigenwijs

Beoordeel dit Bericht
Wat ging ik vandaag met een ander gevoel naar de paardjes. Het is fijn om te spelen met je paard zonder dat je in je achterhoofd toch bang bent om zijn blessure erger te maken.
Dus heb ik eerst gespeeld met Noah en daarna met Twarres en alles was anders vandaag! Ik was zo ontspannen en hij ook. We werkte de eerste vier games heerlijk door.
Hij word ook steeds makkelijker met het aanraken van zijn hoofd. Eerst deed hij alles om te voorkomen dat ik hem daar aanraakte maar nu gaat het makkelijker. Ik kon zelfs zijn hoofd zachtjes naar beneden krijgen. We zijn dus op de goede weg .

Om zijn spieren op te bouwen moet ik van de dierenarts elke dag 5 tot 10 minuten longeren met bijzet. Maar als ik Twarres bijzet ben ik bang dat hij gaat ageren tegen het bit en daarmee zijn we net op de goede weg. Dus doe ik de cirkeling game als hij lekker rustig is zodat hij uitzichzelf met zijn hoofdje laag loopt en wisselen we veel van kant en laat ik hem veel overgangen maken. Morgen leg ik ook een balkje neer en zo ga ik steeds meer bedenken om die oefening leuk te houden

Nog andere tips om hem sterker re maken krijg ik graag

Dien "Heerlijk spelen en een beetje eigenwijs" in aan Digg Dien "Heerlijk spelen en een beetje eigenwijs" in aan del.icio.us Dien "Heerlijk spelen en een beetje eigenwijs" in aan StumbleUpon Dien "Heerlijk spelen en een beetje eigenwijs" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties