Op ontdekking met Twarres

Heg prima! volgende probleem...

Beoordeel dit Bericht
Tja je leest het al de enge heg hebben we overwonnen. We blijven er naar toe gaan maar nu zonder problemen en gesnuif en met een laag hoofdje! Heerlijk
Lekker gespeeld en dan heb je een heerlijke rustige Twarres!

20141109_132334.jpg

Maar toen ik hem los liet en lekker op een kleedje ging zitten kwam er een nieuw probleem. Het blijft tenslotte Twarres!
Noah kwam lekker snuffelen en kijken maar Twarres kon geen rust vinden. Hij bleef maar ijsberen door de bak en ik kon maar niks vinden. Ik zat rustig stil Noah was ontspannen bij me maar hij was helemaal van slag.
Ik zit wel vaker gewoon een tijdje rustig bij ze en dan komt hij kijken of gaat hij rustig ergens staan.
Morgen gaan we hier weer verder aan werken... Want elke keer als je een probleem op lost rijkt Twarres me weer een nieuwe aan!

Dien "Heg prima! volgende probleem..." in aan Digg Dien "Heg prima! volgende probleem..." in aan del.icio.us Dien "Heg prima! volgende probleem..." in aan StumbleUpon Dien "Heg prima! volgende probleem..." in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. saar's Avatar
    Maakt het zitten/staan van jou verschil? Of je positie?
  2. TwarresNoah's Avatar
    Als ik zit is hij onrustiger dan als ik sta!
  3. saar's Avatar
    Daar zit dus een hint in. Ik denk dat Twarres zich zekerder voelt als jij een actieve houding hebt. Als je je kleiner maakt, of passief bent, voelt hij zich minder zeker. Waarschijnlijk zit er verschil in het moment wanneer enzovoorts, het luistert allemaal zo nauw.

    Je kan hem zekerder maken, maar daar gaat tijd in zitten. Elke keer als hij daar komt, leert hij Hoe goed dat voelt. En dan wachten tot hij stoerder wordt, veel subtiel op het randje zetten en het oplossen. Komt echt goed, over twee jaar lach je hierom