Op ontdekking met Twarres

Heggen bijten niet :)

Beoordeel dit Bericht
Yes wat hebben we gister veel bereikt!! Het was een dag van vallen en op staan... maar vandaag zag ik het resultaat.

Hier even een plaatje vd bak

20141108_140053.jpg

Ik sta aan de fijne de kant en andere kant bij de heg is het dus gevaarlijk.

Vandaag hebben we er heerlijk gespeeld! Eerst friendly gedaan en daarna samen naar het hek gelopen. En toen gingen we daar friendly doen. Hij was relaxed en hij kon er bijde kanten cirkelen. Ik was heel blij.
Daarna even pauze voor Twarres en met Noah gespeeld brutaal ding is ze. Daarna gemest en het zadel gepakt om even te rijden. Twar was vrolijk en had er heel veel zin in. Hij was zo lekker relaxed!

20141108_132344.jpg

Met zadelen is hij zo leuk. Hij pakt zelf zijn sjabrak vast en geeft hem aan. Gnagna Hij vind de laatste tijd alles leuk

20141108_133453.jpg

En toen reden we langs de enge heg niks meer aan de hand. Sterker nog... er zit daar gras tussen de tegels... en je kan er bij de boomblaadjes heerlijk gereden we hadden echt plezier s

20141108_133500.jpg

Heel tevreden heb ik hem weer terug gezet daarna weer fietsen met kleine Noah. Die is weer gegroeid!
een top dag dus! Ik ben benieuwd wat morgen brengt

Dien "Heggen bijten niet :)" in aan Digg Dien "Heggen bijten niet :)" in aan del.icio.us Dien "Heggen bijten niet :)" in aan StumbleUpon Dien "Heggen bijten niet :)" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. saar's Avatar
    Goed gespeeld dus, gisteren. Precies lang genoeg vol gehouden en wie zaait mag oogsten ook.
  2. doriende's Avatar
    Gras doet een hoop enge dingen ineens wel aantrekkelijk lijken