Op ontdekking met Twarres

Puur genieten, snelle leerling en weer uitstellen...

Beoordeel dit Bericht
Wat doet Twarres het toch geweldig als we samen zijn. Gisteren hebben we alle games geoefend en hij had er zoveel lol in. Net als ik
Het is leuk om te merken hoe hij zelf initiatief gaat nemen. Ik liet hem toen ik klaar was even los en toen ging hij naar de bal die hij naar me toe schopte. Ik schopte hem weer terug en zo waren we samen aan het voetballen geweldig
En daarna lekker met kaptoom op hrt hard gereden. Als ik de teugels nu bitloos op pak is er al veel minder spanning. Hij begint het zelfs leuk te vinden. Dat is heel fijn om te zien! Het bit aannemen vind hij ook steeds minder erg dat word ook wen leuk spelltje. Zo word Twarres steeds een wat evenwichtiger paard

Kleine Noah blijkt een natuurtalent te hebben voor vrijheidsdressuur
Ze had aanraken zo door en daarma oefende we het niet eten wat ze ook veel te snel begreep. Slimme slimme pony! Ik was trots op haar en o wat is Noah dan gek op kriebeltjes

De verhuizing zit er nu toch echt aan te komen. Een nieuwe plek daar zit ik niet zo over in. Dat regel ik wel... maar Twarres verhuizen daarvan had ik gehoopt dat ik nog zeker een halfjaar zou hebben om dat te oefenen. Nou is de nieuwe plek misschien wel te lopen... maar langs drukke wegen of dat nou zo'n goed idee is. Maar trailer laden zijn we ook nog lang niet! Ik kan hem nu net tussem twee paaltjes laten staan zonder dat hij stuiterbal word. Maar ja mischien lost het zich sneller op!

Hellaas moesten we de scan van woensdag weer uitstellen werk! Echt heel jammer! Maar het is niet anders. Nu word het pas 14 november

Maar verder was het allemaal weer leuk

Dien "Puur genieten, snelle leerling en weer uitstellen..." in aan Digg Dien "Puur genieten, snelle leerling en weer uitstellen..." in aan del.icio.us Dien "Puur genieten, snelle leerling en weer uitstellen..." in aan StumbleUpon Dien "Puur genieten, snelle leerling en weer uitstellen..." in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. saar's Avatar
    Wat een goede berichten aan de ene kant; jammer van de verhuis berichten en dat je de scan hebt uitgesteld.
  2. Nikkepik's Avatar
    Wat jammer dat je die scan weer hebt moeten uitstellen. Al die zenuwen voor niets! Ik duim nog steeds voor je
    Fijn dat jullie er zoveel plezier in hebben samen en dat hij zo evenwichtig wordt. Moet je echt op een specifieke dag verhuizen, of heb je nog wat speling? Lekker trailerladen oefenen dus
  3. TwarresNoah's Avatar
    Het is nog niet duidelijk wanneer dat is nog onzeker! Maar als het nieuwe plekje lukt ben ik straks wek omgeven door mensen die bezig zijn met parelli en dat is wel heel leuk!