Op ontdekking met Twarres

luisteren naar Twarres

Beoordeel dit Bericht
Naar mate we vorderen met onze spelletjes gaat Twarres me meer vertellen. Ik probeer naar hem te luisteren en daar geeft hij me veel voor terug.
Van de week had ik met hem gespeeld en daarna zat ik lekker even naar hem en Noah te kijken op het hek. Hij kwam naar me toe en ik mocht hem lekker kriebelen op zijn hoofd en achter zijn oren. Hij bleef heerlijk bij me staan. Ik was zo blij. Ik kon altijd moeilijk aan zijn hoofd zitten, maar naar mate het bit leuker word is is alles rondom het hoofd leuker. Hij vertrouwd me overal en begroet me altijd vriendelijk. Hij is blij als ik er ben en neem ik afstand zoekt hij me op.
Van de week zat ik met iemand te kletsen. Zij mocht ook even op Twar een rondje rijden... maar know way dat zij iets met hem kon beginnen. Hij wilde bij mij blijven en bleef protesterend staan met een, zij moet er weer af blik.
Tja zo kom ik natuurlijk moeilijk aan een leuke mede verzorger... maar ja hij is blijkbaar gewoon nog niet klaar voor andere ruiters. Eerst wat meer zelfvertrouwen.
Ook kan ik weer even blij zeggen dat zijn herstel voorspoedig loopt! De 30ste komt eraan eindelijk die uitgestelde scan!! Ik ben benieuwd wat het gaat uitwijzen. Hij word in elk geval weer vol en sterk en ik ben zo trots op hem!!
20141006_114457.jpg
Met zijn drieën worden we echt een super team! Kleine Noah laat tegenwoordig ook altijd haar blijdschap zien als ik er ben. En op een leuke manier!
Als ik aan het mesten ben blijft ze met me mee lopen naast het hek tot ze een aai krijgt. Als ze die gehad heeft gaat ze door de bak racen en stopt ze weer bij me met haar hoofdje laag wachtend op nog een knuffel. Wat bouw ik snel een band op met die kleine meid ben zo blij met mij lieve paardjes
20140928_164033.jpg
En dat beetje regen vinden ze helemaal niet erg!! Niks lekkerder dan door de modder rollen! Gelukkig spoelt de regen het weer weg

Dien "luisteren naar Twarres" in aan Digg Dien "luisteren naar Twarres" in aan del.icio.us Dien "luisteren naar Twarres" in aan StumbleUpon Dien "luisteren naar Twarres" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. sterre's Avatar
    Wat fijn zeg! Super om te merken dat ze steeds opener worden. Dat is een mooi compliment
    Succes alvast met de scan!
  2. Nikkepik's Avatar
    Wat leuk om te lezen dat jullie al een echt team aan het worden zijn!
  3. Antine's Avatar
    Succes met de scan, ik hoop dat het een positieve uitslag wordt.