Op ontdekking met Twarres

Peer

Beoordeel dit Bericht
Vandaag weer bezoek gehad van Saar! En naar aanleiding van mijn topic over spanning hebben we met het hoofdstel geoefend.
Het hoofdstel levert Twarres nog al wat stres op en hij is al een stresser van zich zelf! Vandaag maakte we van het hoofdstel een spelletje. Toen daar lekkers bij kwam kijken ging Twarres aan! Zijn trucedoos ging open. Alles voor die lekkere peertjes XD. Wat begon met samengeknepen lippen eindigde met knuffels, snoepen en hem achteruit zettej omdat hij zo fanatiek werd
En we hebben elkaar weer een beetje beter leren kennen. Met al die geweldige tips komen we steeds weer stapjes verder. Het hoofdstel indoen gaan we rustig opbouwen met spelletjes tot hij het zelf pakt
Ook kleine Noah was van de partij vooral om te laten zien hoe brutaal ze wel niet was. Morgen ga ik een stukje met haar fietsen op het terein! Daar is het verharde stuk om de bak handig voor ^^
Twarres begint weer wat op tr knappen. Hij word weer wat gespierder en hij heeft weinig last van zijn blessure en hij is zo vrolijk!

20141011_160810.jpg

Hier nog even een foto van het rijden met nekrope wat de lastste tijd erg goed gaat

Dien "Peer" in aan Digg Dien "Peer" in aan del.icio.us Dien "Peer" in aan StumbleUpon Dien "Peer" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Antine's Avatar
    Echte peren snoepjes?Of peren paardensnoepjes?
  2. saar's Avatar
    Twarres was meer open dan de vorige keer, geen paniek gezien deze keer en wat een mooi gesprek voerde jullie. Gaaf!
    13-10-14 om 08:25 door saar geüpdate
  3. TwarresNoah's Avatar
    Ja het was echt heel fijn! Ik heb ook weer heerlijk nagenoten!
    Het waren echte peren :P
    Twarres word met de dag opener! Als je heb op zijn oude stal zou zien zou je niet denken dat dit het zelfde paard is
    Een rustige omgeving doet ons goed
  4. VisibreTeam's Avatar
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat En tsja, snoepjes/wat lekkers is voor een paard toch vaak wel een hele leuke motivatie...