Op ontdekking met Twarres

Everything you can do I can do better

Beoordeel dit Bericht
Mijn paardjes willen altijd aandacht zeker als ze het niet krijgen
Gister was ik met Noah aan het spelen en stond Twarres opeens in de spagaat en vandaag...
Ik had een balkje een kleed en de bal neer gelegd. Het plan voor vandaag, Twarres moet op de cirkel over het balkje. Na een keer er voor langs en een keer er achter langs had hij het begrepen. Hij vond het wel leuk... maar de bal lag er ook! Na vier of vijf keer over het balkje te gaan hoor ik plots achter me... kloenk...
Twarres schopt tegen de bal! Prima vriend dan gaan we met de bal spelen!
Samen spelen we een kat en muis spel mer de bal! Ik bedacht dat we hem onder het hek door gingen rollen. Constant waren we met de bal bezig! Als een team omzeilde we elk ander obstakel tot het gelukt was. Ik was tevreden wn dit zou het zijn voor vandaag! Tot Noah aan kwam lopen met haar brutale: 'en ik dan!' Houding.
Het blijkt maar weer dat ze Twarres goed heefr geobserveerd want toen ik naar haar toe liep ging ze voor me wijken... maar netter en sneller dan Twarres. En zo ging dat met elke vraag. Het was net een competitie Noah zou wel eens laten zien hoe het moest. Ik krabte mezelf achter mijn oren: 'ik heb toch een jaarling gekocht of niet?'
Stelletje grapjassen!!

Dien "Everything you can do I can do better" in aan Digg Dien "Everything you can do I can do better" in aan del.icio.us Dien "Everything you can do I can do better" in aan StumbleUpon Dien "Everything you can do I can do better" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Marie's Avatar
    Leuk verslagje! Je hebt precies paarden met humor