Op ontdekking met Twarres

Hoezo uitzieken Floor... Dat wil ik niet!!

Beoordeel dit Bericht
Gelukkig was Twarres weer lekker aan het eten de afgelopen dagen

20140930_165641.jpg

Wat fijn om hem weer zo vrolijk te zien en geen koorts meer. Ik had besloten hem nog een dagje uit te laten zieken en even te poetsen. Maar Noah wilde niet van de spullen af blijven en ging er met een borstel van door dus gingen we maar even spelen. Twarres kon bijna niet jaloerser zijn! Toen ik een half uur met Noah bezig was kwam hij naar me toe en deed even de spagaat! We hadden al 1,5 maand geen vrijheidsdressuur gedaan maar hij had er duidelijk zin in. En hoe kun je nee zeggen als je paard zelf kunstjes aan bied. Noah bleef lekker kijken en ik en Twarres herhaalde alles even alle knopjes werkte nog! Ja, nee, jambet, spagaat, terug, toet en toen ik dacht nu is het wel goed begon meneer te wijken hahaha! Het blijft een wonderlijk dier daarna lekker geknuffeld. Wat zijn het toch een stel kanjers!!

Dien "Hoezo uitzieken Floor... Dat wil ik niet!!" in aan Digg Dien "Hoezo uitzieken Floor... Dat wil ik niet!!" in aan del.icio.us Dien "Hoezo uitzieken Floor... Dat wil ik niet!!" in aan StumbleUpon Dien "Hoezo uitzieken Floor... Dat wil ik niet!!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Linda's Avatar
    Fijn dat Twarres zich weer beter voelt
  2. saar's Avatar
    Speel met z'n hoofd Floor, goed bezig!
  3. Antine's Avatar
    Zo te lezen voelde Twarres zich al weer stukken beter. Fijn hoor!
  4. paardnatuurlijk's Avatar
    Fijn dat Twarres zich weer beter voelt!