Op ontdekking met Twarres

arme knul

Beoordeel dit Bericht
Een vreemd gevoel bekroop me vandaag toen ik Twarres hooi net nog bijna gevuld aantrof in zijn stal. Dat was gek maar op het land deed hij niet anders dan normaal en stond hij me op te wachten bij het hek met Noah!
20140928_164018.jpg
Ik nam hem mee naar de bak en dacht toch even wat te doen. En dat deed hij enorm braaf. Eenmaal klaar zette ik ze op stal waar meneer niet at en wel heel erg rustig was. Toch maar de dierenarts gebeld die meteen kwam en ik nam zijn tempratuur op! Hij voelde ook heel erg warm en hij had een temp van 40.6 arme jongen. Hij heeft een koorts remmer gehad en het herstel zal nog een paar dagen duren. Dat word de scan nog even uitstellen helaas met de hoge kosten van vandaag kunnen we niet 2 bezoekjes betalen! Als h ik j zich straks maar weer beter voelt.

Dien "arme knul" in aan Digg Dien "arme knul" in aan del.icio.us Dien "arme knul" in aan StumbleUpon Dien "arme knul" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. Nikkepik's Avatar
    Och jeee... beterschap!!
  2. senta's Avatar
    Wat naar, beterschap!
  3. saar's Avatar
    Beterschap
  4. ellen3's Avatar
    Oh wat vervelend. Beterschap voor je lieve Twarres
  5. Linda's Avatar
    Oh jee, heel veel beterschap!
  6. Antine's Avatar
    Beterschap voor Twarres; hoop dat hij zich snel weer beter voelt!
  7. paardnatuurlijk's Avatar
    Wat vervelend, heel veel beterschap voor Twarres! Hopelijk voelt hij zich gauw weer beter!
  8. sterre's Avatar
    Oei, heel veel beterschap!
  9. Cora's Avatar
    He bah! Beterschap!
  10. TwarresNoah's Avatar
    Bedankt allemaal! Twarres voelt zich vandaag al een stuk beter hij eet igg weer en zijn verhoging is gezakt
    Hopen dat hij er over een paar dagen weer boven op is!
  11. lian's Avatar
    beterschap, en fijn dat hij al weer opknapt.