Op ontdekking met Twarres

Twee paar ogen zien meer!

Beoordeel dit Bericht
Wat is er fijn als er iemand met je mee kijkt op zijn tijd. Vandaag was z'n lucky day! Saar keek met mij mee naar Twarres en dat hadden we even nodig. Als je een nieuwe weg in gaat kom je voor zoveel keuzes te staan hulp is dan meer dan welkom. Dus ik heb kunnen genieten vandaag. Wat was het leuk om Twarres rustiger weg te kunnen zetten dan we begonnen waren en om te ontdekken hoe ik hem kon laten bewegen. Ik laat me nogal makelijk door hem bewegen. We hadden 1 puzzel voor hem en dat was meer dan genoeg. We wilde hem laten stoppen bij de bal. Om zelf ontspannen in het midden te blijven staan en me op de bal te focussen blijkt dan opeens best lastig. Net als er van uit gaan dat iets lukt! Saar zag alle kleine seintjes die Twarres gaf. Voor mij was dat zo nieuw dat ik soms dus dingen niet zie. Ik heb dus erg veel geleerd vandaag!! Kan zo heerlijk in de nachtdienst alles overdenken
-plannetje hebben
-zelf ontspannen zijn
-release op tijd
-er van uitgaan dat het lukt
Kan niet wachten om hem morgem weer te zien XD kijken wat die dag ons brengt!
Twarres stond wekl een paar keer bijna op de honds pootjes die op haar eigen plekje bleef liggen! Maar het was leuk, gezellig en leerzaam! Ik ben onwijs blij met mijn knappe paardjes

Dien "Twee paar ogen zien meer!" in aan Digg Dien "Twee paar ogen zien meer!" in aan del.icio.us Dien "Twee paar ogen zien meer!" in aan StumbleUpon Dien "Twee paar ogen zien meer!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. saar's Avatar
    Het was heel gezellig! Je hebt twee hele fijne paarden op een heel fijn plekje
  2. sterre's Avatar
    Wat een fijne dag zeg!
    Inderdaad waar wat je zegt, onbewust doe en zie je zoveel dingen wel of soms juist niet! Heel fijn als dan iemand je kan helpen daarbij. Leerzaam!