Op ontdekking met Twarres

onverwacht succes!!

Beoordeel dit Bericht
Vandaag zou geen werk dag worden voor de paardjes. Ik ben vrij dus tijd om spullen op te ruimen, te mesten en lekker te knuffelen. Maar... we kregen bezoek van mijn vriend en een vriend van hem gezellig.
Dus ik liet vol trots Twarres en Noah zien. Noah komt naar het hek om te kroelen. En Twarres gaat vol in de wind staan even showen. Dan komt hij ook naar het hek kroelen!
Vraagt die jongen: 'rijd je ook op hem!' Dat doe ik natuurlijk en ging ik even showen... De grap is alleen ik was nog nooit zonder iets om me aan vast te houden op hem geklommen... en wat denk je! Ik stap op en Twarres gaat in werkstand! Loopt meteen nagefelijk en ik kon hem alle kanten op sturen. (Natuurlijk gedaan alsof het heel normaal was!) Ho was ho oortjes op mij en samen in ons element hoe gaaf is mijn paard!
Ik kon hem wel blijven knuffelen! Super blij vandaag

Dien "onverwacht succes!!" in aan Digg Dien "onverwacht succes!!" in aan del.icio.us Dien "onverwacht succes!!" in aan StumbleUpon Dien "onverwacht succes!!" in aan Google

Categorieën
Niet-Gecategoriseerd

Reacties

  1. saar's Avatar
    Ha, je dagboek gevonden hoor! Wat gaaf van Twarres, zonder al die optoming blijft de communicatie dus gewoon over. Dat moet onwijs goed gevoeld hebben
  2. Antine's Avatar
    Ik kan mij voorstellen dat je dan super trots bent!!
  3. TwarresNoah's Avatar
    Ja was echt genieten! Twarres verrast me elke keer opnieuw
  4. Nikkepik's Avatar
    Super gaaf! Dat is een tof cadeau zeg
  5. ellen3's Avatar
    Je hebt twee onwijs leuke paardjes.