Recente Dagboek Berichten

1. Twarres kent me veel te goed

Na een vreemde week waarin ik voor het eerst weer zonder vriend ben kom ik tot de ontdekking dat ik nog nooit zo lekker met Twarres heb gewerkt. Elke dag word ik vrolijk door hem begroet en als we spelen is hij lekker ontspannen net als ik. We worden heel goed in de oefeningen en ik hoef bijna niet te bewegen wat een leuke verandering is
    Gister schrok hij van een hard geluid terwijl hij los stond en ik in de bak. Hij rent naar me toe en komt achter me staan. Ik vond hem zo aandoenlijk ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  2. Heerlijk spelen en een beetje eigenwijs

Wat ging ik vandaag met een ander gevoel naar de paardjes. Het is fijn om te spelen met je paard zonder dat je in je achterhoofd toch bang bent om zijn blessure erger te maken.
    Dus heb ik eerst gespeeld met Noah en daarna met Twarres en alles was anders vandaag! Ik was zo ontspannen en hij ook. We werkte de eerste vier games heerlijk door.
    Hij word ook steeds makkelijker met het aanraken van zijn hoofd. Eerst deed hij alles om te voorkomen dat ik hem daar aanraakte maar nu gaat het ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  3. Ontladen na een jaar vol spanning!!

Aan het begin van de middag vind ik mezelf huilend van geluk op stal bij Twarres en Noah!
    Toen de dierenarts voor het eerst kwam zag ze het allemaal somber in.... en dat was niet alleen somber ook thuis had ik veel verliezen te verwerken.
    Maar ik gaf niet op en we hebben doorgezet. Vandaag was de dierenarts blij verast! Ze had niet verwacht dat hij nog zou opknappen maar we mogen verder met opbouwen. Ze vond de scan niet meer nodig we waren goed bezig.
    Twarres je bent mijn zonnetje ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  4. Heg prima! volgende probleem...

Tja je leest het al de enge heg hebben we overwonnen. We blijven er naar toe gaan maar nu zonder problemen en gesnuif en met een laag hoofdje! Heerlijk
    Lekker gespeeld en dan heb je een heerlijke rustige Twarres!

20141109_132334.jpg

Maar toen ik hem los liet en lekker op een kleedje ging zitten kwam er een nieuw probleem. Het blijft tenslotte Twarres!
    Noah kwam lekker snuffelen en kijken maar Twarres kon geen rust vinden. Hij bleef maar ijsberen ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  5. Heggen bijten niet :)

Yes wat hebben we gister veel bereikt!! Het was een dag van vallen en op staan... maar vandaag zag ik het resultaat.

Hier even een plaatje vd bak

20141108_140053.jpg

Ik sta aan de fijne de kant en andere kant bij de heg is het dus gevaarlijk.

Vandaag hebben we er heerlijk gespeeld! Eerst friendly gedaan en daarna samen naar het hek gelopen. En toen gingen we daar friendly doen. Hij was relaxed en hij kon er bijde kanten cirkelen. ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  6. Een interessante ontwikkeling

Na vijf dagen lekker weg te zijn geweest kon ik niet wacht om vandaag weer met Twarres te gaan spelen. Wat is het dan leuk om te merken dat hij lichter is geworden, misschien merkte ik het op omdat ik weg ben geweest of hebben een paar dagen niks doen hem ook goed gedaan. In elk geval wilde ik vandaag verder met het enge gedeelte van de bak. Daar zijn we ook bezig geweest voor ik weg ging en nu het weer compleet anders is werd het hek ook weer een nieuwe uitdaging! Wat er gebeurde was echt fascinerend! ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd