Op ontdekking met Twarres

Samen met Twarres ben ik op ontdekkingstocht in de wereld van NH. We verkennen parelli, zijn al een tijdje bezig met vrijheidsdressuur en werken hard aan het herstel van meneers peesblesure. Daarom geen kleine draaien en gedoseerde beweging. Maar stil staan is met deze knul geen optie! Hij wil werken en het liefst altijd iets nieuws. Anders verveelt hij zich. Met spelletjes houd ik zijn hoofd bezig. Maar we gaan de goede kant op! Mijn knappe knul gaat steeds vooruit en we kijken uit naar het moment dat we samen lekker kunnen crossen. Daar zijn we gek op. Opgeven is geen optie zolang hij geen pijn heeft mag het van mij nog jaren duren en word hij geen rijpaard meer blijft hij mijn mega knuffel!

1. Nog even en dan gaan we weer scannen!!

Ik heb Twarres al weer een jaar en ondanks zijn blessure heb ik er geen spijt van. Mijn lieve jongen knapt op als bloem in de lente, maar nu de vierde scan is gepland voor 2 oktober voel ik de spanning opborrelen. Tot nu toe zijn we elke keer weer een beetje dichter bij het gewenste resultaat gekomen, maar bij mij altijd met een dubbel gevoel ondanks het braaf luisteren naar de dierenarts. Ik had altijd in mijn achterhoofd: 'we zijn er nog niet!'
    Deze keer is het anders. Ik zie dat hij zich ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd