Dagboek Reacties

  1. TwarresNoah's Avatar
    Vandaag weer een fantastische dag met Twarres en Noah gehad. Ik ben er nog van aan het bij komen!
    Ik heb vandaag gezwommen met de paardjes en daar kwamen heel wat spannende dingen bij kijken. Ik maakte me wat zorgen om hoe Twarres kon zijn dus koos ik er voor hem een bit in te doen. Op mijn andere stal kon ik nog geen honderd meter met hem van het trein af maar nu! Met Noah voor zijn neus (die een vriendin vast had) voelde hij zich zelf verzekerd.
    Er was even een spannend moment waar bij hij het spoor over moest maar ik was zelfverzekerd en dat hielp goed. Toen moeste we door een klein hekje waar hij precies door heen paste (ongeveer zo smal als een plekje in de trailer). Maar met wat geduld ging hij ook daar met me doorheen. En aangezien hij moeilijk op de trailer is vond ik het een hele overwinning.
    Daarna konden we zelfs de koeien over winnen hij had rust. Maar hij wilde nog wel achter Noah blijven die de rust zelve was (mijn knappe jonge dame!).
    En toen kwam het zwemmen in het maalwater! Eerst ging tot mijn grote verbazing Twarres erin en behoorlijk diep. Hij is 1.70 en ik ben 1.58 en ik moest zwemmen. Maar dieper wilde hij nog niet. Het werd hem even te veel en besloot er uit te rennen met mij er achter aan. Maar ik kon hem overhalen er weer in te gaan en er samen met mij uit te gaan. Toen was hij rustig.
    Kleine noah was als een vis in het water die vond het zwemmen geweldig.
    Op de terug weg waren ze allebei super rustig en maakte we een kleine stop om te grazen. De wandeling duurt 20 minuten. Thuis had ik 2 moe maar voldane paardjes en een vermoeide en voldane Floor en de vriendin die noah vast had was ook moe.
    Een super leuke dag en weer wat overwonnen obstakels!
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567