Dagboek Reacties

  1. doriende's Avatar
    Gras doet een hoop enge dingen ineens wel aantrekkelijk lijken
  2. saar's Avatar
    Goed gespeeld dus, gisteren. Precies lang genoeg vol gehouden en wie zaait mag oogsten ook.
  3. Antine's Avatar
    Wat goed van Twarres.. Ik kan mij zo goed voorstellen hoe blij je dan bent! Fijne vakantie!
  4. VisibreTeam's Avatar
    Super zeg
  5. VisibreTeam's Avatar
    Dat is een schrikmomentje met een heel happy end
  6. saar's Avatar
    terecht happy en trots
  7. Friese Tinkerfjord's Avatar
    Goed zeg! Dat je vanuit het zadel weer ontspanning kon krijgen. Daar mag je zeker trots op zijn!
  8. TwarresNoah's Avatar
    Het is nog niet duidelijk wanneer dat is nog onzeker! Maar als het nieuwe plekje lukt ben ik straks wek omgeven door mensen die bezig zijn met parelli en dat is wel heel leuk!
  9. Nikkepik's Avatar
    Wat jammer dat je die scan weer hebt moeten uitstellen. Al die zenuwen voor niets! Ik duim nog steeds voor je
    Fijn dat jullie er zoveel plezier in hebben samen en dat hij zo evenwichtig wordt. Moet je echt op een specifieke dag verhuizen, of heb je nog wat speling? Lekker trailerladen oefenen dus
  10. saar's Avatar
    Wat een goede berichten aan de ene kant; jammer van de verhuis berichten en dat je de scan hebt uitgesteld.
  11. Friese Tinkerfjord's Avatar
    Sommige paarden hebben dat, die kunnen heel sterk op iemand reageren. Het is jammer, maar dan is die persoon niet degene die jou kan helpen.

    Die klas op bezoek, dat is wel heel erg tof.
  12. Antine's Avatar
    Twarres weet gewoon heel goed wat hij wel of niet wil...hihi
  13. doriende's Avatar
    Dat is altijd apart, zulk soort dingen. Kan natuurlijk dat die mevrouw het heel spannend vond zelf (al dan niet onbewust) omdat ze misschien wel heel graag zou willen helpen en dus zich wilde bewijzen? Of andersom? Dat jij het spannend vond omdat je misschien graag wilde dat Twarres een goede indruk zou maken zodat zij komt helpen?

    Superleuk dat je klas is geweest, leerzaam voor je paardjes en voor je klas, wat een goed idee!
  14. saar's Avatar
    Hihi, dat klikt niet voor Twarres
  15. Atalanta's Avatar
    Apart dat Twarres zich zo gedroeg, wie weet zag hij die mevrouw niet zo zitten of meende hij aan te voelen dat jij er (onbewust?) twijfels bij had of je er niet gemakkelijk bij voelde o.i.d., is in ieder geval gelijk duidelijk toch dat het 'm niet gaat worden...
    Hopelijk wordt 't wat met je nieuwe plekje!
  16. Antine's Avatar
    Succes met de scan, ik hoop dat het een positieve uitslag wordt.
  17. Nikkepik's Avatar
    Wat leuk om te lezen dat jullie al een echt team aan het worden zijn!
  18. sterre's Avatar
    Wat fijn zeg! Super om te merken dat ze steeds opener worden. Dat is een mooi compliment
    Succes alvast met de scan!
  19. VisibreTeam's Avatar
    Fijn dat Twarres het zo oppakt, een zucht van ontspanning is zo'n fijn moment, dan weet je dat het 'goed' is...

    Fietsen met paard is zo leuk! Heb het zelf ook vaak gedaan, maar dat ging in volle galop langs de dijk en ik aan een neckrope er aan.... :=
  20. saar's Avatar
    Ja, iemand heeft die drukke ingeruild voor deze en dat heb je zelf gedaan ook nog. Wat gaaf!

    Fietsen met Noah is een goede uitlaatklep voor mevrouwtje
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste