Niet-Gecategoriseerd

Berichten zonder categorie

  1. Twarres has landed

    Jaaaa! Wat een verbetering! Gelukkig dat ik 2 dagen teug niet meer was opgestapt. Want wat vandaag begon met een beetje onrust eindigde in heerlijk samen stappen! Lekker even gespeeld tot Twarres mij belangrijker vond dan enge mannen, de heg en Noahs gehinnek wat maar kort duurde en daarna heerlijk rijden. En wat genoten we ervan. Ik was ontspannen, hij was ontspannen en zelfs Noah hoorde ik niet
    Na regen komt zonnenschijn!

    20141009_123443.jpg

    20141009_125959.jpg ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  2. Aarde voor Twarres!

    Vandaag was een moeilijke dag! Als Twar drul is vind ik het altijd moeilijk om met een goed gevoel af te sluiten, ik maak me namelijk dan altijd zorgen om zijn been! Toen ik aan kwam ging ik lekker poetsenTwarres was rustig en Noah stond er kalm bij. Maar toen kwam de regen. Ik zetten ze binnen en ging daar verder met poetsen. Toen de regen voorbij was liet ik Noah binnen en nam ik Twarres mee. Dat werd heel wat over en weer gehinnek maar ik wil ze leren om soms even zonder elkaar te zijn. Ik dacht ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  3. De drie meisjes, twee paardjes en het maalwater!

    Het mooie weer lachte Floor vandaag te gemoet. Ze ging maar de paardjes en had daar afgesproken met Suzanne en Joyce. Na wat gespeeld te hebben bedachten we om nog een stukje te wandelen. Suzanne wilde graag zien waar het maal water was dus gingen we op pad. Floor op Twarres en Suzanne en Joyce met Noah. Samen passeerde we de treinrails zonder problemen! Met z'n allen genoten we van het mooie weer en toen kwamen we bij het maal water!
    IMG-20141004-WA0024.jpg
    Floor zat nog even ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  4. Op de goede weg

    Rustig bouwen Twarres en ik het rijden samen uit! Inmiddels stapt mijn grote vriend al weer 20 minuten per dag onder de man en proberen we weer wat spieren op te bouwen!

    20140721_130439.jpg

    Hier zie je een foto van zijn rug van 3 maanden terug. Helaas kan ik nog niet zeggen dat er al veel verbetering is maar nu ik er weer dagelijks op zit hoop ik deze wel te gaan zien! Dit was hem vandaag

    20141002_104332.jpg
    20141003_182239.jpg ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  5. Everything you can do I can do better

    Mijn paardjes willen altijd aandacht zeker als ze het niet krijgen
    Gister was ik met Noah aan het spelen en stond Twarres opeens in de spagaat en vandaag...
    Ik had een balkje een kleed en de bal neer gelegd. Het plan voor vandaag, Twarres moet op de cirkel over het balkje. Na een keer er voor langs en een keer er achter langs had hij het begrepen. Hij vond het wel leuk... maar de bal lag er ook! Na vier of vijf keer over het balkje te gaan hoor ik plots achter me... kloenk... ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  6. Hoezo uitzieken Floor... Dat wil ik niet!!

    Gelukkig was Twarres weer lekker aan het eten de afgelopen dagen

    20140930_165641.jpg

    Wat fijn om hem weer zo vrolijk te zien en geen koorts meer. Ik had besloten hem nog een dagje uit te laten zieken en even te poetsen. Maar Noah wilde niet van de spullen af blijven en ging er met een borstel van door dus gingen we maar even spelen. Twarres kon bijna niet jaloerser zijn! Toen ik een half uur met Noah bezig was kwam hij naar me toe en deed even de ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  7. arme knul

    Een vreemd gevoel bekroop me vandaag toen ik Twarres hooi net nog bijna gevuld aantrof in zijn stal. Dat was gek maar op het land deed hij niet anders dan normaal en stond hij me op te wachten bij het hek met Noah!
    20140928_164018.jpg
    Ik nam hem mee naar de bak en dacht toch even wat te doen. En dat deed hij enorm braaf. Eenmaal klaar zette ik ze op stal waar meneer niet at en wel heel erg rustig was. Toch maar de dierenarts gebeld die meteen kwam en ik nam zijn tempratuur ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  8. Wat een verandering!

    Wat heb ik genoten van mijn paardjes vandaag! Samen met Saar en Twarres bezig zijn heeft me ontzettend geholpen. Ik snap Twarres communicatie beter en weet ook weer wat beter hoe ik er het beste op hem kan reageren.
    We gingen weer spelen vandaag en we hadden nogal wat gevaren te trotseren. Er was een grasmaaier die we niet konden zien maar wel horen, Een boerende meneer aan de andere kant van het hek, een rennende Noah die wilde spelen en een hond die zomaar uit de bosjes te voorschijn kwam. ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  9. Twee paar ogen zien meer!

    Wat is er fijn als er iemand met je mee kijkt op zijn tijd. Vandaag was z'n lucky day! Saar keek met mij mee naar Twarres en dat hadden we even nodig. Als je een nieuwe weg in gaat kom je voor zoveel keuzes te staan hulp is dan meer dan welkom. Dus ik heb kunnen genieten vandaag. Wat was het leuk om Twarres rustiger weg te kunnen zetten dan we begonnen waren en om te ontdekken hoe ik hem kon laten bewegen. Ik laat me nogal makelijk door hem bewegen. We hadden 1 puzzel voor hem en dat was meer ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  10. Nog even en dan gaan we weer scannen!!

    Ik heb Twarres al weer een jaar en ondanks zijn blessure heb ik er geen spijt van. Mijn lieve jongen knapt op als bloem in de lente, maar nu de vierde scan is gepland voor 2 oktober voel ik de spanning opborrelen. Tot nu toe zijn we elke keer weer een beetje dichter bij het gewenste resultaat gekomen, maar bij mij altijd met een dubbel gevoel ondanks het braaf luisteren naar de dierenarts. Ik had altijd in mijn achterhoofd: 'we zijn er nog niet!'
    Deze keer is het anders. Ik zie dat hij zich ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  11. Tonnen, balkje, plastic, oranje kleed, paraplu en dikke buik

    Een dag vol spanning en avontuur voor mij en de paardjes. Ik had bedacht om de bak vol te gooien met attributen en de paardjes lekker rond te laten snuffelen. Lekker kijken wat al die enge dingen allemaal doen.



    De paraplu had Twarres zo overwonnen uiteraard moest Noah ook dat gekke ding in mijn handen bekijken dus moest ik haar even begroeten! Noah vond het kleed ook wel boeiend. Zeker toen ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Afbeeldingen
  12. onverwacht succes!!

    Vandaag zou geen werk dag worden voor de paardjes. Ik ben vrij dus tijd om spullen op te ruimen, te mesten en lekker te knuffelen. Maar... we kregen bezoek van mijn vriend en een vriend van hem gezellig.
    Dus ik liet vol trots Twarres en Noah zien. Noah komt naar het hek om te kroelen. En Twarres gaat vol in de wind staan even showen. Dan komt hij ook naar het hek kroelen!
    Vraagt die jongen: 'rijd je ook op hem!' Dat doe ik natuurlijk en ging ik even showen... De grap is alleen ik ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  13. wat een top dag!

    Het leukste aan minder leuke dagen (zoals gister) is dat je daarna weer een top dag hebt !!
    Niet alleen heerlijk op de grond gewerkt en gereden... Twarres blesure geneest voorspoedig! Ons rijden stelt daarom nog niet zoveel voor. Maar daarom rijd ik met muziek! ( misschien zijn er meer die dat doen) we rijden twee tot drie liedjes waarin Twarres op het ritme stapt. Soms is dat zoeken omdat het ritme bij een nieuw liedje veranderd! Maar geen punt dan houden we halt op de laatste tel van ...
  14. Laat je werk op je werk Floor!

    Floor: ik heb een lange zware dag gehad op mijn werk. Ik ben moe en geiriteerd maar ik ga meteen naar de paardjes zonder op adem te komen.

    Twarres: waarom ben jij zo chagrijnig? ?

    Floor (stampvoetend): ik ben niet chagrijnig. Nou kom op we gaan wat doen.

    Twarres: nee...

    Floor: ja

    Twarres: nee

    Floor: a kom op nou.

    Twarres: goed ik ga achteruit maar dan maak jij me los want jij kan niet op mij ...
    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
  15. samen zoeken

    Na me weken verdiept te hebbeb in de wereld van parelli kon ik niet wachten om er zelf ook mee te beginnen. Maar hoe?
    Door me aan te melden op het forum is dat dan eindelijk gelukt. Want Saar heeft me gister aan haar paarden laten voelen en dat was een hele goede en leerzame ervaring. Ik was erg moe ik had zoveel geleerd en gezien. Al die nieuwe inzichten hebben me goed doen slapen.
    Vandaag besloot ik dan met Twarres een start te maken. En ik kon merken dat ik wat geleerd had. Twarres ...

    20-09-14 om 19:47 door TwarresNoah geüpdate

    Categorieën
    Niet-Gecategoriseerd
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12