Dagboek Reacties

  1. doriende's Avatar
    Leukleuk! Het eerste filmpje kan ik helaas niet zien, maar fijn dat het zo goed ging
  2. Rachel-'s Avatar
    Hihihi die snoetjes! Wat fijn dat hij steeds lichter op je fases is
  3. VisibreTeam's Avatar
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat En tsja, snoepjes/wat lekkers is voor een paard toch vaak wel een hele leuke motivatie...
  4. TwarresNoah's Avatar
    Ja het was echt heel fijn! Ik heb ook weer heerlijk nagenoten!
    Het waren echte peren :P
    Twarres word met de dag opener! Als je heb op zijn oude stal zou zien zou je niet denken dat dit het zelfde paard is
    Een rustige omgeving doet ons goed
  5. saar's Avatar
    Twarres was meer open dan de vorige keer, geen paniek gezien deze keer en wat een mooi gesprek voerde jullie. Gaaf!
    13-10-14 om 07:25 door saar geüpdate
  6. Antine's Avatar
    Echte peren snoepjes?Of peren paardensnoepjes?
  7. saar's Avatar
    Als je je bit zo positief in kan doen, is contact maken misschien minder moeilijk voor Twarres.
  8. TwarresNoah's Avatar
    Ja ik ga er zeker mee aan de gang! Super leuk!!
  9. whoopie's Avatar
    Mooi die oortjes zo naar voren, Saar wat een leuk filmpje, mag ik aub het bit, dat is heel fijn aangeleerd.
  10. sterre's Avatar
    Wat fijn! En wat staat dat paars goed
  11. saar's Avatar
    Fijn! Savvy ook, die string erbij

    Ik heb een uitdaging voor je Floor: spelletjes met bit
  12. Antine's Avatar
    Fijn!
  13. Cora's Avatar
    Mooi zo!!!
  14. Cora's Avatar
    Vooral niet opstappen als je het niet vertrouwt, en ZEKER niet denken dat je paard dan "gewonnen" heeft. Voor je het weet heb je alleen maar verliezers!
    Inderdaad, soms duurt het even voor je in echte kleine stapjes kunt denken en soms gewoon van tevoren inschat dat vandaag de dag niet is voor....en het echt klein te houden.
    Dat van die kont en die koe ken ik trouwens niet ( ik zie gelijk een plaatje voor me van iemand die aan de voorkant een koe in de kont probeert te kijken???? )
  15. Nikkepik's Avatar
    Zo te lezen ben je hartstikke goed geëindigd! Ik denk dat het goed is geweest om niet weer op te stappen. Vandaag weer een dag toch
  16. Antine's Avatar
    Moeilijk soms He? ...uiteindelijk toch tot een goed einde gebracht= Een ontspannen Twarres en stille Noah.
  17. saar's Avatar
    Erop was niet veilig, dus ben je het beste op de grond af, lijkt me. Je hebt niet opgegeven ondanks dat hij bang was en hem rustig terug gezet. Je bent bij hem gebleven, dat is wat telt voor hem, toch?

    Maar dan, misschien was vandaag met die gekke weersomslag niet de dag om dit te oefenen? Weet niet hoe het daar was, maar hier wapperde en waaide alles. Als je als Twarres al denkt dat er beren achter de coniferen wonen en ze schudden dan ook nog met de coniferen, dan ben je bang. Lastig he, al die keuzes. Iets met achteraf en een koe en een kont.

    Morgen beter, want je hebt geleerd vandaag.
  18. TwarresNoah's Avatar
    Zeg dat wel ja! Maar het was heel erg leuk en net op tijd het weer is nu zo mooi niet meer!
    Als het mooi weer is zijn mede zwemmers altijd welkom! We hebben tenslotte genoeg plek om een paardje een dagje op te vangen voor een lekkere zwem partij
  19. chevelle68's Avatar
    hihihi leuke plaatjes! Jullie hadden vast en zeker je laarzen vol met water
  20. ellen3's Avatar
    Mooie verfrissende foto's van je knappe paarden. Fijn zo'n oefenmeer in de buurt zeg
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste