Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Is dit een Barefoot zadel? (Losse onderdelen kopen)

  1. #16
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Is dit een Barefoot zadel? (Losse onderdelen kopen)

    Zouden de barefoot onderdelen ook echt niet passen? Misschien ken je iemand met een barefoot om even uit te proberen?

    En je kunt evt ook wat meer uitgeven aan een barefoot, mocht het niet bevallen kun je het waarschijnlijk voor min of meer dezelfde prijs weer verkopen?

  2. #17
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: Is dit een Barefoot zadel? (Losse onderdelen kopen)

    Geen idee of de Barefoot-onderdelen zouden passen... Ik heb hier ook niemand in de buurt met een Barefoot.

    Iets meer uitgeven voor een wat degelijker zadel en dat weer doorverkopen als het toch niet bevalt is ook nog niet zo'n slecht idee.
    Maar ik ga eerst nog eens een proefritje maken met dit zadel, want ik voelde al wel dat het meer op een bbpad lijkt dan op een zadel qua bewegingen die het doorgeeft aan mijn lijf. Op zich heel fijn want ik hou van rijden met gevoel, maar met mijn overgevoelige rug is iets minder beweging wellicht beter (zoals ik dat wel ervaar bij mijn andere boomloze zadel, dat veel dikker is, maar dat eigenlijk iets te lang is voor Menglöd).

    Maar eerst even wachten op een dat met wat minder rugpijn, voor ik er weer opklim...
    Gelukkig mocht ik gerust de tijd nemen om het zadel uit te proberen.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •