Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 25 van de 25

Topic: Rijden met een vliegendeken?

  1. #16
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Meestal worden er ook gewone dekenmaten aangegeven, dan kun je opmeten wat je nodig hebt, of even contact hebben met de verkoper, het blijft toch heel persoonlijk of een deken goed past, ieder paard heeft een ander lijf.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #17

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    ik heb ook een amigo fly rider, werkt erg goed voor ons, zonder wordt het idd een stuiter, hoofdschud quasi piaffe of passage ritje en met deken is het zo veel fijner rijden. Ik werk niet dat het paard er warm van krijgt, ik spuit daarbij wel de benen en de buik nog extra in.

  3. #18
    Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    3.398

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Waar heb jij die van jou gekocht Fiona van QPH?
    Hij heeft een licht kleurtje en is redelijk lang, ook bij de buik. Dat vind ik wel fijn eruit zien.
    note to self: change the mind, the body will follow.

  4. #19
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Volgen mij hier in de buurt bij een ruitershop eens, dat helpt jou natuurlijk niet verder. Hier is hij misschien nog te koop: http://www.paardenbenodigdheden.nl/product.php?id=612
    Hier is hij nog te koop zie ik net: http://www.dekemaruitershop.nl/qhp-v...n-met-nek.html
    Ik heb ze al een aantal jaar, dus ze zal wel uit de mode zijn
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  5. #20
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Als je graag een lange witte wil is deze misschien ook wel interessant? http://www.agradi.nl/horka-anti-vlie...wit-95-145.htm
    Ik heb zelf nog even getwijfeld om die te kopen
    Uiteindelijk heb ik toch de Amigo fly rider besteld omdat ik van amigo weet dat de pasvorm goed is voor de iets bredere paardjes zoals mijn haflinger,
    en pasvorm vind ik uiteindelijk toch het allerbelangrijkst. Ik wil niet dat ze beperkt wordt door zo'n vliegendeken in haar beweging!
    Take the time it takes, so it takes less time.

  6. #21
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Ik zweer bij een vliegen-rijdeken, Fen raakt ook héél geïrriteerd door alles wat vliegt en steekt. Ik heb er eentje van Busse, was toen zo'n 20,- en het is het me dubbel en dwars waard geweest. Mijn denen heeft wat grovere mazen, dat zou ik voor een normale vliegendeken niet kiezen, maar nu laat het lucht door want Fen zweet snel. En doordat je paard in beweging is ligt de deken ok niet stil, voor dazen niet te doen om dan te steken.
    Overigens spray ik haar ook nog eens in en blijven we voornamelijk draven en galopperen, het is echt een drama hier!
    Van een schuivende deken heb ik nooit last gehad, maar hij zot ook onder de zweetbladen dus goed vast. En de maat is een halve dekenmaat groter dan normaal, lekker ruim.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  7. #22
    Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    3.398

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Dankjewel Fiona! Ik heb er nu ook een, maar aan de kleine kant, dus de hals schuift steeds terug. Sanne heeft een maat groter dus die ga ik eerst proberen of die past maar die van QPH ziet er wel fijn uit .
    note to self: change the mind, the body will follow.

  8. #23

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Nou, zo gingen we vrijdag bepakt en bezak op pad

    IMG_2257.jpg

    Het is dus toch de amigo flyrider geworden door alle positieve verhalen over deze deken. Ik twijfel nog wel een beetje (maar ik twijfel altijd eeuwig over aankopen), omdat hij niet zo gek veel bedekt. Op een gegeven moment had ze ook alsnog wel last van beesten (maar ik zag ze nergens ). Maar ze was wel rustiger! En hij is inderdaad lekker luchtig en ze liep er gewoon goed onder, ze had er naar mijn idee geen last van!

  9. #24
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Ik ben benieuwd! De mijne is onderweg... Welke maat is dit?
    Take the time it takes, so it takes less time.

  10. #25

    Re: Rijden met een vliegendeken?

    Op agradi heb ik een S besteld, maar in de deken staat SM

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •