Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

  1. #1

    Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    We zoeken op korte termijn een plaats waar onze pony Simone kan staan en eventueel wonen. Ze is 5 jaar en natural horsemanship beleerd. Het is een heel puur paardje (1,30 schofthoogte) wat zeer geschikt is voor coaching. Aangezien ze weg moet waar ze nu staat is er in overleg veel mogelijk. We zijn nu ruim een maand op zoek naar een plaats waar ze in ieder geval wat gezelschap heeft van andere pony's of paarden en mogelijk wat zorg. Op dit moment wordt ze verzorgd door twee meisjes van 14 die haar onder begeleiding van een gediplomeerde instructrice beleerd hebben. Als het mogelijk is zouden zij dit graag blijven doen.

    Alle ideeën, tips en adviezen zijn welkom!

  2. #2

    Re: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    Zoek je stalling ? Of iemand die haar over neemt.

  3. #3

    Re: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    Het liefst stalling, overname alleen als het echt niet anders kan.

  4. #4
    Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    36
    Berichten
    1.986
    Dagboek Berichten
    90

    Re: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    Stal Driene heeft nog plek vrij http://www.marktplaats.nl/a/dieren-e...f4f8b9c5b7a618 wel aan de andere kant van Hengelo.
    www.eenehorsemanship.nl
    Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente

  5. #5

    Re: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    Dankjewel Eefje, ik heb ze direct gemaild.

  6. #6
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    Hoi Hinke,

    Allereerst welkom op het forum! Eigenlijk hoort dit bericht onder Vraag en Aanbod maar daar mag je pas posten bij 15 berichten. Als je niet van plan bent veel te posten op het forum mag je dit berichtje ook plaatsen in het voorsteltopic, en daar kun je je dan ook even voorstellen.
    Ik kan dit verplaatsen naar het voorsteltopic, dan kun je het zelf nog wat aanvullen met wat voorstelinfo?
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  7. #7

    Re: Plek gezicht voor pony omgeving Hengelo/Borne

    Op marktplaats heb ik zelf meerdere verlangend gekeken naar een wei in Hertme:
    http://link.marktplaats.nl/m931529745
    Ik ben er zelf uiteindelijk nooit echt gaan kijken (voor mij te verweg), maar iemand anders die ik ken is er wel geweest. Paarden kunnen daar ook 24/7 buiten, verlichte rijbak erbij en gedraineerde zandstukken. Zij gaf aan dat het een erg fijne plek is! Door andere redenen heeft zij alleen uiteindelijk daar niet haar paard neergezet.
    Succes met de zoektocht!

    - - - Updated - - -

    Ah dit is ook een advertentie van hen:
    http://link.marktplaats.nl/m931528517
    Iets meer informatie. En deze is ook echt gericht op het 24/7 buiten.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •