Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: reflecterend materiaal voor paard

  1. #1
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    reflecterend materiaal voor paard

    Om 's avonds zichtbaar te zijn tijdens het wandelen. Heeft iemand tips?
    ben nog niet op zoek gegaan, kies voor deze makkelijke weg via het forum

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    Hesje en reflectorbanden van de action halen, zelf ombouwen tot paarden-reflectors. Fietslampjes met elastiekje (€ 1,50 per setje) kun je om je stijgbeugels vastmaken. Scheelt een hoop geld ten opzichte van speciaal paardenreflectiespul!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    Super! dank voor je tip, die Action is toch een heel handige winkel

  4. #4
    Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    36
    Berichten
    1.986
    Dagboek Berichten
    90

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    Zoek eens naar reflectoren voor hardlopers (voor om armen met klittenband). Die passen vaak ook om paardenbenen.
    Zorg wel ook voor voldoende lichtjes, niet enkel reflectoren.
    Wij hebben de paarden naast een manege staan en ik kom vaak in de schemering/in het donker ruiters tegen. Ook degenen die vol hangen met reflectiemateriaal zijn pas te zien als je vlak bij bent met de auto. Verlichting is naast dat het verplicht is ook echt noodzakelijk om zichtbaar te zijn.
    In trec/endurance/ruiter shops zijn ruiterlampjes te koop zoals http://outdoorruitersport.nl/webshop...rlampje_simple
    www.eenehorsemanship.nl
    Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente

  5. #5
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    dank ! (oh een te kort bericht lees ik) nou nogmaals dank je wel voor de tips!

  6. #6
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    Horde heeft een mooie uitrijdeken die ook aan de voorkant reflectie heeft. Ik heb die op mijn verlanglijstje staan, hopelijk heeft de sint dat gezien
    Verder hang ik ook een lampje onder Fenna's hoofd, gericht op haar voorbenen, zo is ze zelf een deel verlicht en zien mensen beter wat voor kerstboom eraan komt. En zo'n reflectieband met kleine lichtjes voor om je arm doe ik ook om haar staart en benen.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  7. #7

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    ik ben ook altijd een hele kerstboom, lichtgevende uitrijdeken, lichtgevend hesje of mijn lichtgevende jas, en echt overal maar dan ook overal van de fietslampjes van de hema. Die rode een aantal in staart van paard, erg handig zitten nml elastiekjes aan , aan beide kanten van de kont van de rijrijdeken, aan het zadel achterkant ook rode, aan mijn helm een rood lampje, aan de voorkant zadel beide kanten witte, aan mijn vest voorkant witte lampjes. Paard aan de voorkant een lichtgevend borst-ding. Ook aan beide kanten lampjes, op hoofd van paard nog een lampje. En dan nog aan alle benen van die hardlopers banden van 3M met knipperende lampjes. En als ik ga wandelen met paard, eigelijk precies hetzelfde, alleen dan ipv van een lichtgevende uitrijdeken een gewone hele lichtgevende deken.

  8. #8

    Re: reflecterend materiaal voor paard

    Hier nog zo'n kerstboom. Maar ik heb vorig jaar bij de Welkoop een paardenreflectiedeken (van een soort gaas, niet warm dus) voor om het zadel gekocht, voor 11 euro! Voor Cees wel wat klein maar het gaat om het zichtbare en hij valt echt goed op. Zelf een hesje aan, reflectiebandje om Cees' staart met een achterlicht eraan, bandje over zijn neus en aan mezelf ook overal lichtjes, teveel zal het niet snel zijn. Maar vooral met die paardenreflectiedeken ben ik echt heel blij en de prijs heeft me erg verbaasd.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •