Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Mugjes of gras? Zomereczeem

  1. #16
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Mugjes of gras? Zomereczeem

    Ja moeilijk he dat soort dingen, ik heb zo ook ooit gezeten met Whoopie dacht dat het perfect zou zijn maar de paarden gingen veel te veel op het gras in de zomer. Glucobalans is het geloof ik , van Laarakker(phytonics) , er zijn wel topics over hier misschien even de zoekfunctie gebruiken?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #17
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Mugjes of gras? Zomereczeem

    Het spul heet Gluco Balance inderdaad.

    Je zegt dat je bij verhuizing potentieel niet terug kan naar je huidige plek. Daar zou ik wel huiverig voor zijn, stel dat de nieuwe plek toch niet zo fijn is als gedacht, waar ga je dan naartoe?
    Als Karma (ondanks haar aandoening) happy oogt, dan zou ik er nog eens heel goed over nadenken (en evt overleggen met je huidige stalbaas?)
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  3. #18
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Mugjes of gras? Zomereczeem

    Wij hebben hier ook zo'n situatie in de zomer, Snowdon mag echt het gras niet op, die gaat dus op een afgezet stuk, meestal is er nog wel een pony op dieet en staan ze samen. Maar er zijn ook keren geweest dat hij alleen stond. Niet ideaal, onze wei is ook ver weg, maar hij schikte zich erin. Paarden doen dat toch vaak, ze wennen snel aan zo'n situatie. Zelfs Fenna heeft zo een poos gestaan, alleen en ver van de kudde, terwijl zij echt een kudde paard is. Ook zij legde zich erbij neer. Is het gezond om ze alleen te zetten? Nee, maar als je paard ziek word van gras dan kies ik toch voor (tijdelijk) apart staan. Zou de wei niet 's nachts dicht kunnen voor de kudde? Dus dat ze dan bij elkaar staan en overdag apart?
    Hier zoeken we met de groep naar dat soort oplossingen, er is hier in de omgeving ook geen alternatief dus we moeten er gewoon met elkaar uitkomen, als kudde.
    Glucobalance heb ik ook positieve ervaringen mee
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •