Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Kent iemand 'Hit the trail'?

  1. #1

    Kent iemand 'Hit the trail'?

    Dit kwam ik tegen:
    https://shop.parelli.com/catalog/edu.../16317-ss32000

    En mijn vraag is simpel: Kent iemand het? En zo ja, wat heb je er aan gehad?

    Mijn doel is een relaxed buitenrittenpaardje van Hannes te maken. Ik vraag me af of dit me erbij kan helpen, of dat ik van dat geld beter nog wat lessen kan nemen.
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

  2. #2
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Ik heb de reeks gehad en misschien heb ik hem nog steeds. Ik vond er veel handige tips in, maar geheel nieuwe informatie was het niet. Ik wil wel eens kijken of ik hem hier nog heb liggen. Dan mag je hem overnemen.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  3. #3

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Fijn! Stel dat je hem vindt, welk bedrag heb je ervoor in gedachten? Inclusief verzenden? Als ik het doe, dan past 2ehands me wel.

    Ik heb op internet eigenlijk weinig specifieke informatie gevonden. Wel een filmpje maar dat ging echt over landschap dat wij hier niet hebben, steile hellingen en zo. Leuk, maar dat is iets heel anders dan langs een drukke weg rijden. Hoe is de verhouding tussen dat soort dingen, en de dingen die wel praktisch zijn als je je buitenritje in Nederland over een vlakke weg wilt maken?
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

  4. #4
    Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    NOP
    Leeftijd
    46
    Berichten
    470

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Ik heb de cursus trail riding and beyond gedaan(als het goed is komen er meer van due cursussen), die is op die serie gebaseerd. Daar ook wel stukjes van deze dvd's gezien.
    De dvd set helpt absoluut als je het netjes volgt, maar ik vond het in een cursus gegoten waarbij je het gelijk in de praktijk brengt in een groep onder het toeziend oog van een instructeur fijner. De kracht van de groep die elkaar ondersteund en helpt was al super, maar ook dat het hier in nederland was, eerst een stukje langs de weg voordat je in het bos bent die gedeeld wordt met allerlei andere recreanten ipv ergens in de bergen in amerika.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

  5. #5

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Zo'n cursus klinkt heel interessant. Met begeleiding wil het toch altijd beter dan vanaf een DVD of een boekje.

    Helaas zie ik er ook een heleboel praktische bezwaren aan (waaronder het transport, en Pyco die dan alleen thuis moet blijven). Wel heel erg bedankt voor het meedenken.
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

  6. #6
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Ik heb hem tot nog toe nog niet gevonden. Zou wel kunnen dat ik hem destijds al terug verkocht heb.
    Ik dacht me te herinneren dat er weinig echt specifiek over drukke wegen in voor komt. Wel allerlei simulaties en hoe je onverwachte dingen in scene kan zetten zodat het paard daar ook aan went.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  7. #7
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Als Fiona hem niet meer kan vinden, heb ik hem nog wel te koop
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  8. #8

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Als de prijs me bevalt, lijkt het me een leuk Sinterklaaskadootje voor mezelf.
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

  9. #9
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Voor €75 incl verzenden mag je hem overnemen.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  10. #10

    Re: Kent iemand 'Hit the trail'?

    Je hebt PB!
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •