Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Snottebel en overbezorgd? Silsterk of Mytha 11?

  1. #1
    Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Locatie
    Meijel
    Berichten
    1.662
    Dagboek Berichten
    134

    Snottebel en overbezorgd? Silsterk of Mytha 11?

    Omdat Option een aantal jaar geleden astmatische brochitus heeft gehad en een week in de kliniek moest logeren ben ik misschien een beetje overbezorgd. Maar hierbij toch een vraag aan jullie!

    Ik lees op internet veel over Silsterk en Mytha 11.

    Vanmorgen had hij een snottebel, weliswaar geen geel of groen maar het baart me toch wel een beetje zorgen....
    Zal ik er iets voor gaan geven en zo ja wat. Dus na wat struinwerk op internet kwam ik deze 2 producten, maar ik wil graag jullie ervaringen weten.

    Of zal ik het gewoon een paar dagen aankijken?
    Ik hoor graag jullie ervaringen...

  2. #2
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Snottebel en overbezorgd? Silsterk of Mytha 11?

    Ik heb Silsterk ooit gebruikt in combinatie met een groene leem kuur, dan word het ook als oppepper gebruikt nadien geloof ik. Maar kan weinig zeggen over het effect. Op zich hoeft het niet zo vreemd te zijn om je paard wat extra te ondersteunen, sommige paarden hebben wat meer moeite met wisselen van de seizoenen, ze hebben energie nodig om de wintervacht aan te maken.
    Ik weet dat ze bij phytonics ook een middeltje hebben om paarden even een extra oppepper te geven weet zo niet meer wat het is ik geloof immunoboost of zo. Ik zag dat dit middel ook vaak gebruikt werd bij paarden met klachten aan de luchtwegen.

    Ja gevonden : http://www.nmlhealth.com/p,58,1859/P...mmu-Boost.aspx

    Verder weet ik niet of er bij jou in de buurt veel rozenbottels te vinden zijn die zijn er op dit moment veel, die kun je ook wat bij voeren, ik pluk regelmatig een handje of laat de paarden ze zelf van de plant eten, dat vinden ze lekker. Bevat veel vit C en andere mineralen. Ze worden ook gedroogd aangeboden.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  3. #3
    Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Leeftijd
    41
    Berichten
    459

    Re: Snottebel en overbezorgd? Silsterk of Mytha 11?

    Ik ondersteun ook altijd bij seizoenswissel en vachtwissel. Afgelopen twee weken kuur groene leem met Silsterk gegeven en ben nu ook weer begonnen met de winterkruiden van de paardendrogist. Als ik merk dat Cos zijn weerstand minder wordt dan krijgt hij nog 10-14 dagen silsterk erbij of een kuur colostrum. Bij twijfel gewoon doen, het kan geen kwaad in ieder geval.
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

  4. #4
    Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Locatie
    Meijel
    Berichten
    1.662
    Dagboek Berichten
    134

    Re: Snottebel en overbezorgd? Silsterk of Mytha 11?

    Ik heb Silsterk en Groene Leem besteld. Vandaag begonnen met de kuur.

    Uitgerekend op dierendag

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •