Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: weidetent

  1. #1
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    weidetent

    Hoi allen,

    omdat schapen onze weides in delen gaan naweiden denk ik erover om voor de achterste weidedelen als schuilstal een weidetent aan te schaffen zodat ik die kan verplaatsen, en de paarden altijd toegang hebben tot beschutting, ook i.v.m. vliegjes en mugjes op warme vochtige dagen (noodzaak voor Lisa). (de vaste schuilstal is dan niet toegankelijk). Heb het een en ander op het net opgezocht, maar zou graag ook jullie ervaringen vernemen.

    Heeft iemand een weidetent als schuilstal?
    Welke merk?
    en wat zijn je ervaringen, ook bij bv fors wind, kan je de tent goed verankeren?
    is hij makkelijk af te breken / op te bouwen?

    Lees jullie reacties/ervaringen graag.

    Thekla
    Laatst gewijzigd door tschat; 23-08-14 om 11:17.

  2. #2
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re: weidetent

    Er zijn heel veel verschillende, en het hangt ook wel af van hoe/waar je hem plaatst.

    Onze ervaringen (zo'n koepeltent met groen zeil erop hadden wij) zijn niet zo goed, maar dan wonen wij ook zeer open/ redelijk veel wind dus. Dan blijft het niet echt mooi staan, en een deel van de paarden durfde er bij stevige wind niet in. Als je een vaste plek hebt kun je ze volgens mij wel redelijk verankeren dus dan zou dit minder moeten zijn.

    Je hebt trouwens ook steviger (houten?) constructies die ook verplaatsbaar zijn. Zal eens zien of ik die nog kan vinden.

  3. #3
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    Re: weidetent

    Graag ! dank voor je reactie.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •