Pagina 23 van de 36 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 345 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #331
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Nee, dat lukt dus niet. Ik kan dan wel iets in het bericht wijzigen, maar niet de titel.

    En is het ook mogelijk dat ik meldingen krijg als er iemand in mijn dagboek heeft gereageerd?
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  2. #332
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Cora Bekijk Bericht
    Nee, dat lukt dus niet. Ik kan dan wel iets in het bericht wijzigen, maar niet de titel.

    En is het ook mogelijk dat ik meldingen krijg als er iemand in mijn dagboek heeft gereageerd?
    Hmm, wat belangrijk is bij het wijzigen is dat je naar geavanceerd gaat nadat je op "Wijzig Bericht" hebt geklikt bij het eerste bericht in het topic. Je zou dan een veldje "Titel" moeten zien volgens mij.

    Meldingen krijg je als je je abonneert op dat topic. Je kan instellen om ze via mail of via je profiel te krijgen.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  3. #333
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dus als je nooit post maar een account hebt dan kun je meelezen in het forumgedeelte gezelligheid, dat heb ik mij nooit gerealiseerd en vind ik ook niet prettig, dat betekent dat ik heel anders ga posten denk ik.
    Kan daar geen drempel op?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  4. #334
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Eens met Janneke, dat verandert mijn kijk op de zaken ook. Huiskamertopic laat ik voorlopig even voor wat het is. Ik heb me dat ook nooit gerealiseerd.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  5. #335
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dat is inderdaad ook het goedemorgentopic...waar een hoop mensen veel persoonlijk info in zetten. Niet veilig. Ik heb het er al vaker over gehad en ben er huiverig voor.

    Kan het goedemorgen topic misschien verplaatst worden naar een beslotener deel? Ik stel me een huis voor. Openbaar te bezoeken is de tuin (aanmelden is: hekje door). Achter de voordeur (daar mag je dan in na 15 postjes) is de hal en de gang en de trap enzo. Maar de huiskamer...daar wil je niet iedereeen zomaar in hebben. Daar hoort mi ook het goedemorgentopic. Relatief safe achter een slot van 100 posts.

    Misschien klink ik wat fobisch, maar er wordt vaak gewaarschuwd voor de invloed van de social media. Eén op de tien ontslagen hangt samen met gedrag op social media, dat was van de week nog in het nieuws. Niet gering! Ik vind duidelijkheid hierover wel belangrijk.

    Ik zou het sowieso prettig vinden als er een overzichtje zou zijn met welke forums voor wie te lezen zijn, wat de drempel is voor lezen en voor schrijven. En dat dan op een besloten deel van het forum als het kan.

    Ben persoonlijk erg blij dat de dagboekjes oude stijl weer bruikbaar zijn en ook wat "verder weg" zitten van de "tuin" , dank daarvoor!

  6. #336
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Wat gaat er fout als ik in mijn berichten in plaats van de foto's "bijlages" krijg, die vervolgens niet te openen zijn....
    Ik heb in mijn laatste bericht ineens vnl "bijlages" en zijn er 2 foto's wel te zien.
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  7. #337
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb nu mijn bericht gewijzigd en de foto's weer opnieuw geplaatst. Ik zie ze nu ook weer, maar vanmiddag zag ik ze ook.

    En kan iemand me toch nog een keer uitleggen hoe ik me kan abonneren op mijn trainingsdagboek, zodat ik mails krijg. Ik krijg het nog niet voor elkaar...
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  8. #338

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik ook niet... Krijg geen enkele melding meer...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  9. #339
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Als je je wilt abonneren is dat het makkelijkst via een post die je maakt, door naar geavanceerd te gaan.
    Onder het veld waar je je post kan typen zie je dit:


    Kies daar de manier waarop je een notificatie wilt zien en zet het vinkje aan.


    Wat betreft foto's als bijlages, het enige wat ik kan verzinnen is dat je ze niet aan het bericht toevoegt, maar alleen upload.
    Als je mij een link kan geven naar een voorbeeld dan kan ik het checken wat er gebeurt is. Maar zoals je in dit bericht kan zien, kan je gewoon foto's uploaden en in het bericht toevoegen.



    Nog een persoonlijk nootje, ik ben erg benieuwd waar dat nieuws bericht staat dat ontslagen gebeuren door wat iemand post op een forum/social media. Dat vind ik namelijk interessante kost.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  10. #340
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Over ontslagen kan ik je niets vertellen, wel over personen die alles volgen en lezen wat je post.....

    - - - Updated - - -

    Edit: ook bij ons bedrijf is eens iemand ontslagen omdat hij zich ziek had gemeld wegens rugklachten, en op social media vrolijk filmpjes poste van allerlei inspannende bezigheden tijdens zijn "ziek zijn". Dat is natuurlijk volkomen terecht en ik zou het me niet in mijn hoofd halen, want ziek is ziek. Maar van irritante meelezertjes heb ik persoonlijk ook last.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  11. #341
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik zit ook in de situatie dat het niet wenselijk is dat anderen info kunnen verzamelen over mijn dagbesteding, dat kan nml makkelijk verkeerd geïnterpreteerd worden en tegen mij gebruikt worden. Daarom post ik ook geen persoonlijke dingen op bv Facebook(of bijna niet).

    Maar ik vind toch dat mensen veel te makkelijk allemaal info delen op sociale media zonder de gevolgen te overzien, dat is mij hier op dit forum in het verleden ook overkomen hoor toen iemand anoniem info uit mijn dagboek had geknipt en geplakt en had gestuurd naar mijn pensionhoudster, erg vervelend. Ben het wel eens met Lia. Kijk info mbt verzorging, training etc van de paarden behoeft wat mij betreft geen drempel.
    Laatst gewijzigd door whoopie; 21-08-14 om 00:29.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  12. #342
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23 Bekijk Bericht
    Nog een persoonlijk nootje, ik ben erg benieuwd waar dat nieuws bericht staat dat ontslagen gebeuren door wat iemand post op een forum/social media. Dat vind ik namelijk interessante kost.

    http://bit.ly/1pKBsZI
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  13. #343
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik dacht toch dat ik hier weer een reactie had gepost...mislukt dus.
    Els, die link is geniaal. Ik zie nu ook hoe je die kan maken, leuk ideeeeeeee!!

    @Onno, als je googled op "ontslag social media" dan krijg je de recente nieuwsberichten hier over.

    Mag ik de goegemeente uit dit topic er ook even op attenderen dat dit deel vrij toegankelijk is voor 0-posters? Dat hee een reden, maar is in deze discussie nu wel relevant.

  14. #344
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb weer even een vraag over het abonneren. Ik ( en meerderen met mij) krijg helemaal geen meldingen in mijn mail. Wel eens gehad. Het lijkt er op dat je je voor elk nieuw bericht moet abonneren, inclusief die van je eigen dagboek?
    Ik neem aan dat dat toch ook anders ingesteld moet kunnen worden. Dat je sowieso altijd meldingen krijgt van elk dagboek waarin je hebt geschreven/ je voor hebt aangemeld?
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  15. #345
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik zou het wel fijn vinden om antwoord te krijgen op de vraag of het mogelijk is om de husikamertopics niet voor iedereen toegankelijk te maken, om hier dus ook een drempel mbt aantal berichten in te stellen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •