Pagina 29 van de 36 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 435 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #421
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo Bekijk Bericht
    Kun je even een test bericht plaatsen vanaf je mobiel? Dan kan ik (of Onno) de instellingen vergelijken.

    Je kunt maar 1 blog maken per account. De oude berichten blijven gewoon bestaan, als je een nieuwe titel maakt voor je blog. Als het goed is, heb je via labels aangegeven waarover het gaat. Dan zou je bij je nieuwe dagboek Vinur als nieuw label kunnen gebruiken en is het gewoon gescheiden.


    Verder zal ik een ander subforum (laten) aanmaken voor de dagboeken, van mensen die graag meer zichtbaar willen zijn dan alleen voor leden vanaf 100 berichten.
    Ik heb een blog vanaf mijn telefoon geplaatst.
    Volgens mij had je dat zelf ook al gedaan, maar dan kunnen jullie iig even vergelijken! tnx alvast!!

    En als er inderdaad een nieuw subforum komt voor dagboeken leesbaar vanaf 15 berichten dan hoeven jullie voor mij niet al te veel energie te steken in het oplossen van bovenstaande hoor

  2. #422
    Actief Forumlid Susan's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2014
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    605
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Wanneer komt er een nieuw subforum voor trainingsdagboeken (voor 15+ berichten)?
    Ik mis namelijk in mijn dagboek wel het contact met 'mijn vaste lezers', maar ik vind een limiet van 100 berichten toch wel erg veel.
    Het is als nieuw forumlid namelijk erg jammer als je niet bij de dagboeken kan, terwijl de dagboeken juist erg inspirerend en leerzaam zijn.
    Laatst gewijzigd door Susan; 20-02-15 om 01:44.

  3. #423
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Is het misschien idee om van 100 naar bijv 50 berichten te gaan voor dagboeken. Dan houd je wel in subforum en kom je mensen tegemoet maar ga je ook niet aan argument voorbij zodat privé blijft. Het is maar idee, want zelf vind ik 15 wat weinig.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  4. #424
    Actief Forumlid amphamp's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Groningen (Groningen)
    Leeftijd
    30
    Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Hoi!
    Ik zit nu op mijn 100 berichten en volgens mij is bij Janna haar hele 'dagboek' dat ze in het Stel je voor-topic is begonnen overgezet naar een dagboek, zou dat bij mij ook kunnen? Dan staat alles vanaf het begin bij elkaar! Zou heel fijn zijn

  5. #425
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Doe ik voor je!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  6. #426
    Actief Forumlid amphamp's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Groningen (Groningen)
    Leeftijd
    30
    Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb nu een echt trainingsdagboek, waar ik heel blij mee ben Maar kan ik ook die titel veranderen? Want er staat nu opnieuw voorstellen in de titel en dat is niet echt meer van toepassing... Hulp gevraagd

  7. #427
    Forumlid chayka194's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2013
    Locatie
    Anna paulowna
    Leeftijd
    34
    Berichten
    64

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb een vraag over de oude dagboeken, ik weet dat het alweer een tijd terug is, maar ik ben een half jaar weggeweest. Ik wilde nu mijn dagboek weer bijwerken maar kan hem niet meer vinden, betekent dat dat hij weg is? Mijn dagboek was 'Chayton en ik samen op weg' genaamd. Of kan ik die berichten nog ergens terugvinden?

    Alvast bedankt!

  8. #428
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Nee hoor, de oude dagboeken staan er gewoon nog allemaal. Maar jouw dagboek was gewoon wat verder onderaan de lijst geraakt doordat je er een tijdje niet was. Hij stond op pagina 2

    http://www.nhforum.nl/forums/showthr...ns-leven-samen
    Take the time it takes, so it takes less time.

  9. #429
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    De "berichtengrens" om in de oude dagboeken te kunnen komen is opgetrokken naar 100 berichten, en jij hebt er pas 58, dus ik denk dat dat het probleem is .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  10. #430
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    oh op die manier... wel een beetje gemeen voor de mensen die al een dagboek hadden en daar dan nu niet meer in kunnen tot ze 100 berichten hebben....
    Take the time it takes, so it takes less time.

  11. #431
    Forumlid chayka194's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2013
    Locatie
    Anna paulowna
    Leeftijd
    34
    Berichten
    64

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    ahw oke, naja dan weet ik dat, bedankt Marie! Dan moet ik 100 berichten bij elkaar sparen om mijn dagboek weer te lezen en te updaten.

  12. #432
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Sorry, helemaal vergeten om een subforum voor de dagboeken te maken vanaf 15 berichten. Zal vanavond kijken of dit mij alleen lukt, of dat ik er Onno voor nodig heb
    Overigens: als je daar veel in je dagboek schrijft, ben je ook snel bij de 100 Dus een tussenvorm of wijziging van 50 berichten is imo niet nodig.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  13. #433

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Vraagje, ik weet niet zozeer of dit met nieuw forum te maken heeft maar kon geen andere plek ervoor vinden.. veel mensen schrijven in trainingsdagboeken en die kan je pas lezen vanaf 100 posts blijkbaar, kan dat aantal niet iets naar beneden? Ik zit nu al best een tijdje op het forum maar omdat er niet giga veel onderwerpen lopen waar ik iets zinnigs op te zeggen heb (en ik niet graag onzinnige dingen post), duurt het eeuwen voor ik aan dat aantal zit. En dat vind ik jammer, want ik vind dagboeken van anderen vaak erg leerzaam. Snap best dat er ivm privacy een drempel op zit maar misschien valt ie wat bij te stellen?

  14. #434
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    100 Posts is toch niet zo veel? Ik plaatste in mijn begintijd denk wel 10 per dag

    Je kan natuurlijk zelf ook onderwerpen aandragen waar anderen over kunnen brainstormen.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  15. #435

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Atalanta Bekijk Bericht
    Vraagje, ik weet niet zozeer of dit met nieuw forum te maken heeft maar kon geen andere plek ervoor vinden.. veel mensen schrijven in trainingsdagboeken en die kan je pas lezen vanaf 100 posts blijkbaar, kan dat aantal niet iets naar beneden? Ik zit nu al best een tijdje op het forum maar omdat er niet giga veel onderwerpen lopen waar ik iets zinnigs op te zeggen heb (en ik niet graag onzinnige dingen post), duurt het eeuwen voor ik aan dat aantal zit. En dat vind ik jammer, want ik vind dagboeken van anderen vaak erg leerzaam. Snap best dat er ivm privacy een drempel op zit maar misschien valt ie wat bij te stellen?
    Nog 30 te gaan

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •